معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال، مستمری بگیران حقوق اردیبهشت را با اعمال افزایش‌ها دریافت کردند که این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی کشور و دشواری‌های تامین نقدینگی‌های لازم دستاورد مهمی در این سازمان است.

میزان افزایش «حق همسر» و «اولاد» در فیش حقوقی مستمری‌بگیران

سلامت نیوز:معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: امسال، مستمری بگیران حقوق اردیبهشت را با اعمال افزایش‌ها دریافت کردند که این موضوع با توجه به شرایط اقتصادی کشور و دشواری‌های تامین نقدینگی‌های لازم دستاورد مهمی در این سازمان است.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایسنا، رحیم اردلان به پرداخت افزایش حقوق مستمری بگیران در سالهای گذشته اشاره کرد و افزود: در سال ۹۲، مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت در تیر پرداخت شده است. مستمری بگیران در سال ۹۳  در ماه فروردین تفاوت افزایش فروردین و افزایش حقوق اردیبهشت را در مرداد دریافت کردند.


وی گفت:  درسال ۹۴  مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین در تیر و افزایش حقوق اردیبهشت در مرداد پرداخت و در سال ۹۵در مردادماه مابه التفاوت حقوق فروردین و اردیبهشت پرداخت شده است.


اردلان ادامه داد: در سال ۹۶ مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین و اردیبهشت به ترتیب در تیر و اردیبهشت پرداخت شده است.معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: در سال گذشته مابه التفاوت افزایش مستمری فروردین حداقل بگیران در شهریور و سایر سطوح مهر پرداخت و تفاوت افزایش حقوق اردیبهشت حداقل بگیران در خرداد و سایر سطوح مرداد پرداخت شده است.


اردلان در خصوص زمان پرداخت مابه التفاوت افزایش حقوق فروردین مستمری بگیران تامین اجتماعی اظهارکرد: در خرداد مابه التفاوت فروردین پرداخت می شود.وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی دو گروه مستمری بگیر شامل حداقل بگیران و سایر سطوح دارد که در سال ۹۷ درصد افزایش مستمری سایر سطوح ۱۳ درصد بوده است، گفت: در سال ۹۸ این رقم به ۱۳ درصد و ۲۶۱ هزار تومان رسیده است.


اردلان با اشاره به اینکه میزان حداقل دستمزد از یک میلیون و ۱۱۱ هزار و ۲۶۹ تومان در سال ۹۷ به یک میلیون و ۵۱۶ هزار و ۸۸۱ تومان در سال ۹۸ رسیده است، افزود:  میزان درصد افزایش مستمری در سال ۹۷ حدود ۱۹،۵ درصد و این رقم به ۳۶،۵ درصد در سال ۹۸ رسید.


به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی، وی ادامه داد: همچنین حق همسر از ۴۴ هزار و ۴۹۱ تومان سال ۹۷ به رقم بیش از۵۰ هزار و ۲۷۵ تومان، حق اولاد از حدود ۸ هزار و ۹۸۵ تومان به ۱۰ هزار و ۱۵۳ تومان، بن از ۴۳ هزار به ۴۸ هزار تومان و حق مسکن از ۱۸ هزار و ۵۰۰ تومان به ۲۲ هزار تومان رسید.


معاون اداری و مالی سازمان تامین اجتماعی گفت: میزان حق همسر برای مستمری بگیرانی که زیر ۲۰ سال سابقه، بین ۲۰ تا ۲۵ سال، بین ۲۵ تا ۳۰ سال و بالای ۳۰ سال به ترتیب ۳۰ هزار، ۴۵ هزار، ۶۰ هزار و ۹۰ هزار ریال به مبلغ پایه مندرج آنها اضافه می شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha