سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پی حمله اینترنتی یک گروه خرابکار اعلام کرد :امنیت کامل تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان محرز است و جای هیچ نگرانی نیست.

ماجرای هک شدن سایت تامین اجتماعی و توضیحات سرپرست سازمان

سلامت نیوز: سرپرست سازمان تامین اجتماعی در پی حمله اینترنتی یک گروه خرابکار اعلام کرد :امنیت کامل تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان محرز است و جای هیچ نگرانی نیست.

به گزارش سلامت نیوز، محمد حسن زدا سرپرست سازمان تامین اجتماعی در صفحه اینستاگرام خود نوشت:لازم است از تلاش و همدلی کارشناسان حوزه راهبری سیستم‌های سازمان تامین اجتماعی، شرکت خدمات ماشینی تامین و سایر ادارات کل و عزیزانی که در روز گذشته تا بامداد امروز با تلاش خود توانستند از تمامی سامانه‌های اطلاعاتی سازمان تامین اجتماعی در برابر حملات گروه خرابکار اینترنتی محافظت کنند تقدیر و تشکر کنم.

همکاران بنده در کمترین زمان ممکن از این حمله آگاه، در سریعترین زمان ممکن وارد عمل شده و مقابله کرده و ابعاد فنی را بطور کامل بررسی و اقدامات لازم را انجام دادند. البته این گروه برای دقایق بسیار کوتاهی توانست به سایت خبری سازمان؛ تاکید می‌کنم سایت خبری، نفوذ کرده و اطلاعات مبهم و دستکاری شده خود را منتشر کند که بلافاصله با واکنش کارشناسان سازمان مواجه شد.

خوشبختانه بررسی‌های دقیق تیم‌های فنی حکایت از صحت و سلامت تمامی سامانه‌ها، اطلاعات و سوابق بیمه‌شدگان، مستمری‌بگیران و کارفرمایان عزیز دارد و جای هیچ نگرانی نیست.

در ضمن مراکز و نهادهای مسئول نیز پیگیری‌های لازم و قانونی را از ساعت‌های اولیه دیروز آغاز کرده‌اند که از این عزیزان هم سپاسگزارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • آرش ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۸/۰۳/۱۷
    0 0
    سلام.من مستمری بگیر تامین اجتماعی هستم.سامانه فیش حقوقی با آدرس قبلیش غیر فعال شده.با آدرس همیشگی که میخوام وارد بشم،یه صفحه ی آبی که نشان تامین اجتماعی داره'نمایش داده میشه ولی روی همون صفحه می مونه.لطفا پیگیری کنید.تشکر