مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح کنترل آلودگی هوا از ابتدای تیرماه گفت: در این طرح خودروهای پلاک تهران ۲۰ روز و پلاک شهرستان ۱۵ روز می‌توانند به صورت رایگان تردد داشته باشند.

محدویت تردد برای خودروهای تهرانی و شهرستانی از ابتدای تیرماه در محدوده طرح کنترل آلودگی هوا

سلامت نیوز: مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران با اشاره به اجرای طرح کنترل آلودگی هوا از ابتدای تیرماه گفت: در این طرح خودروهای پلاک تهران ۲۰ روز و پلاک شهرستان ۱۵ روز می‌توانند به صورت رایگان تردد داشته باشند.

به گزارش سلامت نیوز، عمار سعیدیان‌فر در گفت‌وگو با تسنیم در خصوص زمان اجرای طرح کنترل آلودگی هوا اظهار کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته و همچنین مصوبه شورای شهر تهران و تایید شورای ترافیک تهران، طرح اشاره شده از ابتدای تیرماه به جای طرح زوج و فرد اجرا خواهد شد.

وی تصریح کرد: بر اساس مصوبه شورای شهر تهران، خودروهای پلاک تهران 20 روز و خودروهای پلاک شهرستان 15 روز می‌توانند بدون پرداخت هزینه‌ای در هر فصل در محدوده کنترل آلودگی هوا تردد داشته باشند که البته برای استفاده از تسهیلات باید در سامانه تهران من my.tehran.ir ثبت‌نام کنند.

سعیدیان فر ادامه داد: افرادی که پیش از این برای طرح ترافیک اطلاعات خود را در سایت اشاره شده ثبت کرده‌اند، نیاز به ثبت نام مجدد نیست و تنها کسانی که تا به حال در این سایت ثبت‌نام نکرده‌اند باید ثبت‌نام کنند.

مدیر واحد ساماندهی طرح‌ها و محدوده‌های ترافیکی شهرداری تهران تاکید کرد: همانطور که قبلا نیز اعلام شده است طرح کنترل آلودگی هوا به جای طرح زوج و فرد فعلی اجرا خواهد شد و با توجه به اینکه سردار مهماندار رئیس پلیس راهور تهران بزرگ نیز از اعضای شورای ترافیک تهران است از اجرای طرح (ابتدای تیرماه ) مطلع است.

وی همچنین در ارتباط با زمان صادر شدن کارت بلیت مترو رایگان به خبرنگاران نیز گفت: در این زمینه باید ابتدا تکلیف طرح ترافیک خبرنگاری مشخص شود و سپس فرایند صدور این کارت‌ها آغاز خواهد شد.

سعیدیان فر درباره مبلغ شارژ کارت بلیت‌ها نیز تصریح کرد: در این بخش نیز هنوز به تصمیم نهایی نرسیده‌ایم و مبالغ مختلفی مطرح است اما حتما به گونه‌ای خواهد بود که از رقم سال قبل کمتر نباشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha