مردی که با همدستی خواهرزنش، شوهر او را به قتل رسانده بود با بخشش فرزندان مقتول روبه‌رو شد اما این بخشش حالا در گرو آن است که ثابت شود فرزندان مقتول، فرزندان واقعی او بوده‌اند یا نه؟ اردیبهشت‌ماه سال ٩١ جنایتی در یکی از خیابان‌های مرکز تهران رخ داد که در جریان آن مرد میانسالی با شلیک گلوله به قتل رسید.

سرنوشت باجناق جنایتکار در نتیجه نبش قبر مقتول

سلامت نیوز:مردی که با همدستی خواهرزنش، شوهر او را به قتل رسانده بود با بخشش فرزندان مقتول روبه‌رو شد اما این بخشش حالا در گرو آن است که ثابت شود فرزندان مقتول، فرزندان واقعی او بوده‌اند یا نه؟ اردیبهشت‌ماه سال ٩١ جنایتی در یکی از خیابان‌های مرکز تهران رخ داد که در جریان آن مرد میانسالی با شلیک گلوله به قتل رسید.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری ،با شروع تحقیقات پلیسی معلوم شد که آن شب مقتول در خانه تنها بوده و همسر و فرزندانش در یک مهمانی فامیلی بودند اما وقتی به خانه بازگشتند با جسد پدر خانواده روبه‌رو شده و ماجرا را به پلیس اطلاع دادند.

شواهد موجود حکایت از این داشت که قتل از سوی فردی آشنا صورت گرفته که به‌راحتی وارد خانه شده و پس از جنایت نیز گریخته است. از همان زمان تحقیق روی آشنایان مقتول متمرکز شد اما اسرار جنایت برملا نشد تا اینکه با گذشت ٦ سال پس از جنایت (سال ٩٧) فردی به اداره پلیس رفت و سرنخی از این جنایت را در اختیار پلیس قرار داد. او گفت که قتل را یکی از دوستانش انجام داده و حالا و با گذشت سال‌ها از حادثه، در عالم مستی اسرار جنایت را نزد او فاش کرده است.


طبق گفته‌های این مرد، متهم کسی جز باجناق مقتول نبود که ٦ سال پس از جنایت در اصفهان دستگیر شد. او در بازجویی‌ها اعتراف کرد که قتل را با همدستی خواهرزنش(همسر مقتول) انجام داده است و گفت: باجناقم مرد بداخلاقی بود و همه را اذیت می‌کرد. حتی چند سال پیش در درگیری مرا زخمی کرد که از او شکایت کردم.

همسرش هم با او اختلاف و درگیری داشت تا اینکه روز حادثه با برنامه‌ریزی قبلی و نقشه‌ای که خواهرزنم طراحی کرده بود با داروی خواب‌آور شوهرش را بیهوش کرد و به همراه فرزندانش برای رفتن به مهمانی از خانه خارج شد. پس از رفتن او من به خانه رفتم و با اسلحه جان باجناقم را گرفتم اما سال‌ها بعد، وقتی در عالم مستی نزد دوستم ماجرای جنایت را بازگو کردم، او مرا لو داد.


پس از اعتراف این مرد، همسر مقتول نیز بازداشت شد و او هم اعتراف کرد که نقشه قتل شوهرش را با همدستی شوهرخواهرش کشیده و او را بیهوش و مقدمات جنایت را برای شوهرخواهرش فراهم کرده است.


 به این ترتیب، باجناق جنایتکار به اتهام مباشرت در قتل عمدی و همسر مقتول به اتهام معاونت در قتل شوهرش روانه زندان شدند. پرونده آنها اما هنوز به دادگاه کیفری فرستاده نشده بود که 2 فرزند مقتول که دختر و پسری جوان هستند، راهی دادسرای جنایی تهران شدند و عاملان قتل پدرشان (مادر و شوهرخاله‌شان) را بخشیدند. با این حال شکایت خواهران مقتول روند رسیدگی به پرونده را تغییر داد.

دستور نبش قبر
با رضایت فرزندان مقتول که اولیای دم به شمار می‌روند، پرونده در حال ارسال به دادگاه کیفری یک استان تهران بود که خواهران مقتول راهی دادسرا شدند و با ارائه مدارک پزشکی مدعی شدند دختر و پسری که به‌عنوان فرزندان برادرشان رضایت داده‌اند، فرزندان واقعی او نیستند و برادرشان هیچ وقت نمی‌توانست بچه‌دار شود.

یکی از خواهرهای مقتول گفت: برادر ما به‌خاطر مشکلی که داشت نمی‌توانست بچه‌دار شود و این دختر و پسر هم یا متعلق به همسر اول عروسمان است یا آنها را از پرورشگاه آورده و بزرگ‌شان کرده‌اند.

در آن زمان، آنها با ما رفت‌وآمد زیادی نداشتند و بعد عروسمان گفت که با درمان بچه‌دار شده‌اند اما ما مطمئنیم که وی به ما دروغ گفته است. در چنین شرایطی همسر مقتول از زندان به دادسرای جنایی منتقل شد و درخصوص گفته‌های خواهرهای شوهرش گفت: اگرچه همسرم نمی‌توانست بچه‌دار شود اما ما از طریق ‌آی‌وی‌اف(تلقیح آزمایشگاهی) بچه‌دار شدیم.

با توجه به مرموز بودن ماجرا، قاضی جنایی دستور نبش قبر داد تا با انجام آزمایش دی‌ان‌ای مشخص شود که دختر و پسر جوان فرزندان مقتول هستند یا نه؟ با دستور قاضی چند روز پیش نبش قبر انجام و آزمایش دی‌ان‌ای نیز از مقتول و دختر و پسر جوان گرفته شد و به‌زودی نتیجه آزمایش دی‌ان‌ای مشخص خواهد کرد که در این پرونده اولیای دم فرزندان مقتول هستند یا خواهرانش.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha