دیدم پسرم طنابی را دور گردنش محکم پیچیده است و دارد خودش را خفه می‌کند. سریع کمکش کردم تا از این وضعیت بیرون بیاید و وقتی پرسیدم چرا اینکار را کردی؟ گفت: مامان این آقا به ما گفته بود وقتی من اینکار را با شما کردم شما دیگر نجس هستید و برای پاک‌شدن باید خودتان را بکشید. حتی به بچه‌ من چطور مردن را آموزش داده بود؛ گفته بود با طناب و کمربند و تیغ‌زدن روی شاهرگ باید خودتان را بکشید.

اقدام به خودکشی یکی از دانش‌آموزان ماجرای کودک‌آزاری در اصفهان

سلامت نیوز: دیدم پسرم طنابی را دور گردنش محکم پیچیده است و دارد خودش را خفه می‌کند. سریع کمکش کردم تا از این وضعیت بیرون بیاید و وقتی پرسیدم چرا اینکار را کردی؟ گفت: مامان این آقا به ما گفته بود وقتی من اینکار را با شما کردم شما دیگر نجس هستید و برای پاک‌شدن باید خودتان را بکشید. حتی به بچه‌ من چطور مردن را آموزش داده بود؛ گفته بود با طناب و کمربند و تیغ‌زدن روی شاهرگ باید خودتان را بکشید.

به گزارش سلامت نیوز، خبرآنلاین نوشت: اواسط آذرماه سال گذشته بود که خبر کودک‌آزاری ۴ دانش‌آموز ۸ و ۹ ساله در یک مدرسه ‌دولتی در اصفهان منتشر شد. ماجرا از این قرار بود که بچه‌ها از اوایل سال تحصیلی دچار آزار و اذیت از طرف متهم پرونده می‌شدند؛ متهمی که پیش‌تر رئیس انجمن اولیا و مربیان مدرسه و سال گذشته نایب‌رئیس انجمن اولیا و مربیان بوده است.

بعد از فاش‌شدن این ماجرا و اقرار دانش‌آموزان، یکی از بچه‌ها به‌دلیل فشار زیاد حاصل از این اتفاق و تهدیدهای زیادی که از طرف متهم شده بود، اقدام به خودکشی کرده بود. سارا باقری، وکیل پرونده به خبرآنلاین گفته است: «این کودک طنابی را دور گردن خود بسته و خواسته خودکشی کند و وقتی مادر این بچه، عکس کودکش را برای من فرستاد، تمام آثار طناب روی گردن او مشهود بود و به‌شدت زخم شده بود.» مادر همین کودک هم در توضیح گفته است: «پسر من اقدام به خودکشی کرد. روان‌شناس می‌گفت پسرتان را در جریان همه‌چیز قرار دهید تا بعدا فکر نکند که شما پیگیری نکرده‌اید. به‌دلیل این ماجراها هم به‌شدت عصبانی شد. به خانه خواهرم رفتیم که شاید حالش بهتر شود؛ یک‌دفعه دیدم که صدای خرخر می‌آید و بعد دیدم پسرم طنابی را دور گردنش محکم پیچیده است و دارد خودش را خفه می‌کند. سریع کمکش کردم تا از این وضعیت بیرون بیاید و وقتی پرسیدم چرا اینکار را کردی؟ گفت: مامان این آقا به ما گفته بود وقتی من اینکار را با شما کردم شما دیگر نجس هستید و برای پاک‌شدن باید خودتان را بکشید. حتی به بچه‌ من چطور مردن را آموزش داده بود؛ گفته بود با طناب و کمربند و تیغ‌زدن روی شاهرگ باید خودتان را بکشید.»

این کودک‌آزار به‌خاطر ارتکاب عمل شنیع تفخیذ به عنف به صد ضربه شلاق حدی محکوم شده است. علاوه بر این وی بابت آدم‌ربایی و اتهاماتی که گفته شد، به تحمل ۴ بار حبس ۲۰ سال تعزیری محکوم شد که یک بار آن قابل اجراست.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha