توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ از امروز آغاز شد و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

توزیع کارت آزمون ارشد پزشکی از امروز آغاز می‌شود

سلامت نیوز:توزیع کارت ورود به جلسه آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه پزشکی سال ٩٨ از امروز آغاز شد و داوطلبان می‌توانند از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی به نشانی www.sanjeshp.ir نسبت به دریافت کارت آزمون اقدام کنند.

 به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایلنا، آزمون کارشناسی ارشد رشته‌های گروه علوم پزشکی سال ۹۸ همه رشته‌ها در نوبت‌های صبح و عصر روزهای ۲۷ و ۲۸ تیرماه در شهرهای اراک، اردبیل، ارومیه، اصفهان، اهواز، ایلام، بوشهر، بندرعباس، بیرجند، تبریز، تهران، خرم آباد، رشت، زاهدان، زنجان، ساری، سمنان، سنندج، شیراز، شهرکرد، قزوین، قم، کاشان، کرمانشاه، کرمان، گرگان، مشهد، همدان، یاسوج و یزد برگزار می‌شود.

قرار بود آزمون ارشد علوم پزشکی روزهای ۳۰ و ۳۱ خرداد ماه برگزار شود که به دلیل وقوع سیل در برخی نقاط کشور و رعایت حال هموطنان سیل‌زده این آزمون به تعویق افتاد.

بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت در ۲۲ اردیبهشت ۹۸، برای رتبه‌های اول مقطع کارشناسی که فاقد رشته همنام در مقطع کارشناسی ارشد هستند سهمیه بدون آزمون حذف و ۱۰ درصد سهمیه با آزمون برای آنان اعمال شود. این مصوبه برای آزمون کارشناسی ارشد سال ١٣٩٩ و به بعد اجرایی خواهد شد.

با توجه به مصوبه شورای سنجش و پذیرش دانشجو مبنی بر اعمال محرومیت یک ساله برای دانشجویان انصرافی، به دلیل وجود موارد انصرافی از واجدین شرایط استفاده از سهمیه درخشان سال‌های قبل، بر اساس مصوبه چهارمین جلسه شورای شورای سنجش و پذیرش دانشجو وزارت بهداشت در ۲۲ اردیبهشت ۹۸، مقرر شد محرومیت جهت پذیرش دانشجو صرفاً برای یک دوره (سال ۹۸) برای این افراد، اجرا نشود.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha