چهارشنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۹
کد خبر: 278788

سهل انگاری مردی در حین خرید یک خودروی آنتیک، موجب مرگ پسربچه ای دو و نیم ساله شد. حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته خبر برخورد یک دستگاه خودروی بنزقدیمی با یک پسربچه دو و نیم ساله در محدوده پارک نرگس تهرانسر، به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد که دقایقی بعد ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند که در پی برخورد یک دستگاه خودروی بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰ زرد رنگ با یک پسربچه، او نقش بر زمین شده و علائم حیاتی ندارد.

خرید مرگبار خودروی آنتیک در تهرانسر

سلامت نیوز:سهل انگاری مردی در حین خرید یک خودروی آنتیک، موجب مرگ پسربچه ای دو و نیم ساله شد. حوالی ساعت ۱۸ روز گذشته خبر برخورد یک دستگاه خودروی بنزقدیمی با یک پسربچه دو و نیم ساله در محدوده پارک نرگس تهرانسر، به پلیس و اورژانس اطلاع داده شد که دقایقی بعد ماموران کلانتری ۱۵۰ تهرانسر در محل حادثه حاضر شده و مشاهده کردند که در پی برخورد یک دستگاه خودروی بنز ۲۲۰ اتاق معماری مدل ۷۰ زرد رنگ با یک پسربچه، او نقش بر زمین شده و علائم حیاتی ندارد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،در ادامه عوامل اورژانس نیز در محل حاضر شده و علیرغم اقدامات انجام شده از سوی پلیس و تکنیسین های اورژانس، مرگ این پسر بچه را تایید و اعلام کردند که در همین راستا نیز تحقیقات ماموران پلیس آغاز شده و در پرس‌وجو از مادربزرگ و برادر دو قلوی پسربچه فوت شده که دارای مصدومیت از ناحیه سر و پا شده بودند، متوجه شدند که مردی قصد خرید بنز قدیمی را داشته و به همین دلیل برای بررسی پشت فرمان خودرو نشسته است،

اما به دلیل سهل انگاری متوجه نشده که خودرو در دنده عقب قرار دارد و در همین وضعیت اقدام به روشن کردن خودرو کرده که ناگهان خودروی بنز به صورت دنده عقب شروع به حرکت کرده و پس از برخورد با پسربچه دو و نیم ساله و یک خودروی سواری پژو، با جدول کنار خیابان برخورد کرده و متوقف شده است.

مرکز اطلاع رسانی پلیس پیشگیری تهران بزرگ با تایید این خبر اعلام کرد: راننده بنز به دستور مقام قضایی بازداشت شد و تحقیقات تکمیلی در این پرونده از سوی پلیس و دستگاه قضایی ادامه دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha