یکشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۸ - ۰۸:۵۶
کد خبر: 284620

معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: تا اطلاع بعدی که به صورت مکتوب اعلام می‌شود شکار در گلستان ممنوع است.

​ممنوعیت شکار پرندگان مهاجر در گلستان

سلامت نیوز:معاون سیاسی و امنیتی استانداری گلستان امروز در کارگروه سلامت و امنیت غذایی استان گفت: تا اطلاع بعدی که به صورت مکتوب اعلام می‌شود شکار در گلستان ممنوع است.
به گزارش ایلنا، عبدالرضا چراغعلی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و صیانت از دام و طیور و احتمال انتقال بیماری از پرندگان مهاجر ممنوعیت شکار پرندگان در گلستان از امروز اجرایی می شود.
رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان نیز در این کارگروه گفت: این کارگروه برای کنترل و پیشگیری از آنفلوانزا تشکیل شد که با توجه به شروع فصل سرما لازم است تمام دستگاه‌ها همکاری لازم را داشته باشند.
عبدالرضا فاضل گفت: تا کنون یکصد و سه نفر با علائم آنفلوانزا بستری شدند که آزمایش آنفلوانزای H۱N۱ سیزده نفر مثبت گزارش شد و یک نفر نیز جان باخت. دارو‌های خاص برای افراد خاص و بیماران بستری ناشی از این بیماری تامین شده است.
محرابی مدیرکل دامپزشکی گلستان نیز گفت: مردم از خرید هرگونه مرغ زنده در حاشیه شهر‌ها و روستا‌ها خودداری کنند و در صورت مشاهده هرگونه آلودگی با شماره تلفن ۱۵۱۲ تماس بگیرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha