آمار زنان ویژه آنقدر زیاد نیست چون در این زمینه گزارش‌دهی هم کمتر است. این زنان یا به صورت خودمعرف یا از سوی مقامات قضایی به اورژانس اجتماعی معرفی می‌شوند.

رشد آمار زنان خیابانی با شیبی ملایم در کشور

سلامت نیوز:آمار زنان ویژه آنقدر زیاد نیست چون در این زمینه گزارش‌دهی هم کمتر است. این زنان یا به صورت خودمعرف یا از سوی مقامات قضایی به اورژانس اجتماعی معرفی می‌شوند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از خبر آنلاین، رضا جعفری رییس سابق اورژانس اجتماعی با بیان اینکه سال‌هاست که بهزیستی مراکز ویژه بازپروری زنان ویژه دارد، بهخبرآنلاین گفت: آمار زنان ویژه آنقدر زیاد نیست چون در این زمینه گزارش‌دهی هم کمتر است.

این زنان یا به صورت خودمعرف یا از سوی مقامات قضایی به ما معرفی می‌شوند. تحقیقی درباره آمار و ارقام میزان روسپیگری زنان صورت نگرفته است اما ورودی اورژانس در مراکز آسیب ها رشد چندانی نداشته است و با شیب ملایمی ادامه دارد.

مراکز جدیدی به نام راه نوین برای پذیرا شدن از این افراد در این سال‌ها در نظر گرفته‌ایم. مددکاران اورژانس اجتماعی به محل گذری این افراد فرستاده می شوند و آموزش‌هایی مثل آموزش‌های خودمراقبتی به آن‌ها داده یا از بچه‌های آن‌ها محافظت می شودو  آموزش‌هایی هم برای داشتن شغل به آن‌ها می دهند.

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha