شنبه ۲۱ دی ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۷
کد خبر: 287609

خال صورت یکی از ضایعه های پوستی است که اگر تعداد آن زیاد باشد می تواند زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد. روش های شیمیایی بسیاری برای از بین بردن خال های صورت وجود دارد اما استفاده از عسل یکی از روش های موثر خانگی است.

3 روش خانگی برای از بین بردن خال صورت

سلامت نیوز: خال صورت یکی از ضایعه های پوستی است که اگر تعداد آن زیاد باشد می تواند زیبایی صورت شما را تحت تاثیر قرار دهد. روش های شیمیایی بسیاری برای از بین بردن خال های صورت وجود دارد اما استفاده از عسل یکی از روش های موثر خانگی است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از خراسان، روشهای مختلفی برای از بین بردن خالها وجود دارد. برخی ازاین روش‌ها خیلی پر هزینه و دردناک است اما روشهای خانگی بدون درد و کم هزینه هم وجود دارد و شما باید با توجه به شدت مشکل تان و مدت زمانی که برای حل این مشکل دارید ، یکی از این روش‌ها را انتخاب کنید. استفاده از عسل، سالهاست که به عنوان یک روش خانگی کم هزینه و موثر برای از بین بردن خالها شناخته شده اما مستلزم زمان و صبر است.

روش اول

هر روز صبح، بعد از بیدار شدن از خواب، مقداری عسل خالص روی خال‌هایتان بمالید. شب ها قبل از خواب هم این کار را انجام دهید. از آن جا که این روش از بین بردن خال، احتیاج به آمادگی ندارد، خیلی متداول است و عده زیادی از آن استفاده میکنند .

روش دوم
مقداری عسل روی خال مد نظرتان بمالید و به صورت دورانی ماساژ دهید. سپس یک چسب زخم روی آن قرار دهید تا در طول روز مرطوب باقی بماند. این روش از بین بردن خال را فقط روزی یک بار انجام دهید زیرا تکرار آن در طول یک روز، ممکن است باعث تحریک و حتی التهاب پوستتان شود.

روش سوم

هر شب یک حوله را با آب گرم خیس کنید و آن را روی خالتان بگذارید . به مدت ۱۵ تا ۳۰ ثانیه، حوله را محکم روی پوستتان فشار دهید. این کار باعث می شود منافذ پوست و خال باز و در نتیجه عسل بیشتری جذب شود . بعد حوله را بردارید و مقداری عسل خالص روی خال بمالید و روی آن را با چسب زخم بپوشانید تا در طول شب به ملافه یا لباس شما مالیده نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha