تصادف زنجیره‌ای ۱۸ خودرو در بزرگراه فتح، ۶ مصدوم بر جای گذاشت.

تصادف زنجیره‌ای ۱۸ خودرو در بزرگراه فتح

سلامت نیوز:تصادف زنجیره‌ای ۱۸ خودرو در بزرگراه فتح، ۶ مصدوم بر جای گذاشت.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سرهنگ"محمد رازقی" رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت در گفت و گو با خبرنگار پایگاه خبری پلیس گفت: ساعت 6:45 صبح امروز یک فقره تصادف زنجیره ای در بزرگراه "فتح" به مرکز فوریت های پلیسی 110 اعلام و بلافاصله تیمی از ماموران منطقه 9 پلیس راهور پایتخت به همراه تیم امدادی به محل اعزام شدند.


وی عنوان کرد: در بررسی های به عمل آمده مشخص شد، 18 خودرو سواری در بزرگراه فتح روی پل کن به علت لغزندگی سطح راه باهم برخورد کرده اند و 6 تن از سرنشینان یک دستگاه مینی بوس در این تصادف مصدوم شده اند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه مصدومان حادثه به نزدیکترین بیمارستان برای خدمات درمانی منتقل شدند در خصوص شرح حادثه اعلام کرد: در این تصادف ابتدا راننده سواری ون پا روی ترمز گذاشته و خودرو وی به علت لغزنده بودن معبر سر خورده و به سمت گاردریل های وسط اتوبان کشیده می شود و پس از عبور از آنها به لاین مخالف می رود .


سرهنگ رازقی گفت: در ادامه، خودروهای پراید، تندر، ال نود، پراید، اتوبوس، مینی بوس، پراید، سمند تاکسی و ال 90، پژو، وانت پیکان، پراید، سمند و وانت آریسان یکی پس از دیگری با یکدیگر برخورد کرده و هر یک دچار آسیب می شوند و سپس متوقف می شوند .


به گزارش سایت پلیس، وی افزود: پس از برخورد این 16وسیله با یکدیگر چون خودروی ون به لاین مخالف رفته بود، دو وسیله دیگر هم به خاطر اینکه با این خودرو برخورد نکنند ترمز کرده و با یکدیگر برخورد می کنند تا جمع وسیله هایی که با یکدیگر تصادف کرده اند به عدد 18برسد.
 رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور پایتخت با اشاره به اینکه رانندگان فاصله طولی را نسبت به یکدیگر رعایت نکرده هر یک نسبت به طرف دیگر مقصر است، بیان داشت: در خصوص این تصادف کروکی جرحی تنظیم و برای سیر مراحل قانونی تحویل کلانتری و رانندگان خودروها شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha