معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مقابله با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و نظامی با جدیت انجام می شود.

40 درصد معتادین با اولین مصرف دچار اعتیاد شدند

سلامت نیوز:معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: مقابله با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و نظامی با جدیت انجام می شود.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از عصر ایران،سردار ناصر اصلانی معاون مقابله با عرضه و امور بین‌الملل ستاد مبارزه با مواد مخدر  اظهار کرد: مبارزه با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر، با اقدامات اطلاعاتی، انتظامی و نظامی با تلاش در حال انجام است و برای این منظور یک خرد جمعی، وحدت و انسجام در دبیرخانه ستاد مبارزه با مواد مخدر ایجاد شده است.


وی ادامه داد: برنامه ریزی دبیرخانه ستاد براساس شرح وظایف و تکالیفی که برای سازمان ها مشخص شده انجام می شود و همکاری ارزشمندی بین دستگاه های مربوطه در حوزه مقابله و کاهش تقاضا حاکم است.


معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر گفت: در کنار تلاش های همکاران از مردم نیز انتظار داریم که اگر در محلات خود اخباری در رابطه با عناصر اصلی قاچاق مواد مخدر اطلاع دارند به شماره 110 پلیس اطلاع دهند و پلیس مکلف است که در اولین فرصت در محل حضور پیدا کند.


معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نقش اساسی مردم در کوتاه کردن دست قاچاقچیان تصریح کرد: عده ای بر این باورند که با یک بار مصرف مواد مخدر هیچ اتفاقی نمی افتد لذا باید تمام اعضای خانواده در این خصوص اطلاعات کافی داشته باشند جرا که امروز بیش از 40 درصد معتادین با اولین بار مصرف دچار اعتیاد شده اند.


اصلانی با اشاره به کشف 716تن انواع مواد مخدر در سال جاری گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر اقدامات ارزشمندی درخصوص مقابله و کاهش تقاضا داشته است که دستگیری صدها نفر از قاچاقچیان در سال جاری از جمله این اقدامات است.


وی با اشاره به توطئه های استکبار جهانی جهت ترویج مواد مخدر در میان جوانان خاطرنشان کرد: باید به فرزندان خود یاد بدهیم که اعتیاد جوانان نقشه دشمن برای دورکردن جوانان از فعالیت های فرهنگی است و هرکسی به سمت مواد مخدر رفت راه برگشت ندارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha