سه‌شنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵

فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

۱۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده نکردند

سلامت نیوز: فرمانده ستاد مدیریت مقابله با کرونا گفت: جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، علیرضا زالی فرمانده ستاد مدیریت مقابله با بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: شرط ادامه مسیر برای بازگشایی مشاغل و مکاسب، رعایت دقیق پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی است و افراد باید بر اساس تعهداتشان عمل کنند.

وی با بیان اینکه نظارت بر اجرای پروتکل‌های مشاغل دقیق‌تر انجام می‌شود، ادامه داد: موضوع مهم این است که گستردگی مشاغل در تهران در مقایسه با سایر استان‌ها قابل توجه است. تهران می‌تواند شرایط شکننده‌تری داشته باشد و ما هنوز به نقطه مطلوب و ثبات قطعی نرسیده‌ایم.

رییس ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران خاطرنشان کرد: آمارها نشان می‌دهد که میزان ابتلا در شهر تهران کاهش نداشته است و شرایط تهران همان طور که قبلاً گفتم می‌تواند شکننده باشد. عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌تواند شرایط تهران را نگران‌کننده کند و هر گونه تغییر رفتار افراد در شهر تهران بعد از دوره نه تا چهارده روزه و همچنین آثار میزان بستری در بیمارستان‌ها بین ۲ تا ۳ هفته بعد خودش را نشان می‌دهد.

زالی تصریح کرد: مردم باید تمام مسائل بهداشتی را به طور دقیق رعایت کنند؛ ما جلسه‌ای با مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی برگزار کردیم و قرار شد که زیرساخت‌های لازم در زمینه ارائه ماسک و تجهیزات حفاظتی فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: براساس گزارش‌های دریافتی ۱۰ درصد از مردم در مترو از ماسک استفاده نکردند که می‌تواند عدد قابل توجهی باشد، اما خوشبختانه میزان استفاده افراد از ماسک رو به افزایش است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha