مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۵ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، قم، سمنان، جنوب تهران، سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی کرمان، شرق هرمزگان و نیمه شمالی اصفهان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و احتمال خیزش گرد و خاک در ۱۱ استان کشور

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: امروز (۲۵ اردیبهشت) در برخی نقاط استان‌های خراسان رضوی، خراسان جنوبی، یزد، اصفهان، قم، سمنان، جنوب تهران، سیستان و بلوچستان، نیمه شرقی کرمان، شرق هرمزگان و نیمه شمالی اصفهان وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.


به گزارش سلامت نیوزز به نقل از ایسنا ،صادق ضیاییان اظهارکرد: امروز (۲۵ اردیبهشت ماه) و فردا (۲۶ اردیبهشت ماه) در ساعات بعدازظهر و اوایل شب، در برخی نقاط شمال غرب، ارتفاعات البرز مرکزی و شمال شرق و شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) در ارتفاعات البرز مرکزی و ارتفاعات جنوب شرق بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود.


وی افزود: از بعدازظهر یکشنبه (۲۸ اردیبهشت ماه) با شمالی شدن جریانات روی دریای خزر، در سواحل دریا بارش باران و کاهش محسوس دما رخ می‌دهد.
مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با بیان اینکه دوشنبه (۲۹ اردیبهشت ماه) بر شدت بارش در سواحل مرکزی افزوده خواهد شد، گفت: علاوه بر آن در دامنه‌های جنوبی البرز مرکزی و شرقی و شمال شرق نیز بارش باران گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.


ضیاییان در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت اظهارکرد: فردا (۲۶ اردیبهشت ماه) آسمان تهران صاف تا قسمتی ابری گاهی با وزش باد همراه و دما بین ۲۷ و ۱۴ درجه سانتیگراد متغیر است. در روز شنبه (۲۷ اردیبهشت ماه) آسمان پایتخت صاف تا قسمتی ابری پیش‌بینی می‌شود و گاهی با وزش باد همراه است. دما در این روز کمی افزایش می‌یابد و در گرم‌ترین زمان به ۲۸ درجه سانتیگراد و در خنک‌ترین زمان به ۱۶ درجه سانتیگراد می‌رسد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha