رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در پی شیوع کرونا استفاده از موتور روند رو به افزایشی داشته است.

افزایش استفاده از موتور در پی شیوع کرونا

سلامت نیوز:رئیس پلیس تهران بزرگ گفت: در پی شیوع کرونا استفاده از موتور روند رو به افزایشی داشته است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایلنا، سردار حسین رحیمی، رئیس پلیس تهران بزرگ در مراسم تکریم و معارفه رئیس پلیس راهور تهران بزرگ گفت: بسیاری از ناهنجاری ها، جرائم و بی انضباطی ها محصول بی توجهی به نظم و انضباط عمومی در کشور است و ایجاد آن در پلیس راهنمایی و رانندگی مستتر است.
او ادامه داد: برخی متخلفان از بهم ریختگی و آب گل آلود و بی‌نظمی ها سوءاستفاده می کنند.


سردار رحیمی گفت: کنترل رفت و آمد و کاهش سوانح و حواث رانندگی و کاهش کشته‌ها و مجروحان اصلی‌ترین وظیفه پلیس راهنمایی و رانندگی است.
فرمانده انتظامی تهران بزرگ با بیان اینکه در پایتخت روزانه ۲۰ میلیون تردد رخ می دهد، گفت: تهران در شهری با حدود ۸ میلیون خودرو و موتور است و در پایتخت های دنیا جزو شهرهای بزرگ هستیم و این امر نیازمند یک برنامه مفصل است.


او با تاکید بر اینکه بدون برنامه و چشم‌انداز به جایی نخواهیم رسید، گفت: پلیس راهنمایی و رانندگی نیازمند حمایت همه جانبه از سوی دستگاه های دیگر است.


او در خصوص طرح ترافیک نیز گفت: در زمانی که طرح ترافیک اجرا نشد؛ ترافیک هسته مرکزی بر روی کل ترافیک شهر اثرگذار بود و به عنوان مجریان ترافیکی در سطح شهر نیازمند حمایت و کمک همه جانبه دستگاه های مختلف و همراهی مردم هستیم.


سردار رحیمی به رفتارهای ناهنجار برخی رانندگان نیز اشاره کرد و گفت: امروز برخی رفتارهای ناهنجار رانندگان، نظم و انضباط را دچار اخلال جدی در پایتخت کرده است‌


او همچنین با اشاره به رفتارهای موتورسواران گفت: رفتارهای بسیار خطرناک و غیرمنضبطانه موتورسوارها این روزها به چشم می آید. در پی شیوع کرونا استفاده از موتور روند رو به افزایشی را به طور جدی به خود گرفته و هم هشدار و هم تذکر می دهم که حتما باید برای موتورها برنامه ویژه ای داشته باشیم چرا که خواسته مردم است و از وضعیت گله مند هستند.


او تاکید کرد: موضوعات ماموریتی پلیس در تمام بخش ها سخت و سنگین است و در پلیس راهنمایی و رانندگی کاری بسیار خطیر و حساس است و همه دستگاه ها و مسئولان و خود مردم باید در آن همکاری کنند.


رحیمی با اشاره به فعالیت رئیس سابق پلیس راهور تهران بزرگ گفت: سردار مهماندار امروز آخرین روز خدمتشان به ملت ایران است که البته بارها اصرار کردیم که بمانند. ایشان یکی از سردارانی است که همیشه خدمت گذار مردم است.


او ادامه داد: ایشان امکانات نوین و حرکت های نوینی را در پلیس راهور انجام دادند که به سهم خودم از او تشکر می کنم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha