نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران، گفت: بعد از نقل قول هایی که در روزهای گذشته پیرامون توزیع ماسک با قیمت مصوب دولتی در داروخانه ها مطرح شد، وزارت صمت فعلا اقدامی نکرده است.

داروخانه ها خالی از ماسک دولتی/فروش بدون فاکتور کارخانه ها

سلامت نیوز:نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران، گفت: بعد از نقل قول هایی که در روزهای گذشته پیرامون توزیع ماسک با قیمت مصوب دولتی در داروخانه ها مطرح شد، وزارت صمت فعلا اقدامی نکرده است.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مهر، بهمن صبور، به تشریح وضعیت توزیع ماسک با قیمت مصوب در داروخانه ها پرداخت و افزود: بعد از اینکه در روزهای گذشته صحبت های زیادی در ارتباط با عرضه ماسک با قیمت مصوب دولتی در داروخانه ها مطرح شد، وزارت صمت فعلا ماسک توزیع نکرده و پاسخگو نیست.


وی با اعلام اینکه قرار شد قیمت ماسک سه لایه تولید داخل در کارخانه ۱۰۰۰ تومان باشد، گفت: قرار بود قیمت این ماسک برای شرکت های پخش ۱۱۵۰ و برای مصرف کننده ۱۳۰۰ باشد که فعلا خبری نیست.


صبور با عنوان این مطلب که ماسک به نرخ ۲۰۰۰ تا ۲۲۰۰ تومان در کارخانه ها موجود است، ادامه داد: البته قیمت ماسک های سه لایه، کارخانه به کارخانه فرق می کند. 


نایب رئیس انجمن داروسازان استان تهران، در خصوص ماسک های سه لایه که با قیمت ۶۰۰۰ تومان عرضه می شود، گفت: این ماسک ها با ارز نیمایی وارد شده و قیمت آنها گران تر است.


وی با انتقاد از عدم توجه وزارت صمت به مشکلات داروخانه ها در مواجهه با مردم برای خرید ماسک با قیمت مصوب دولتی، افزود: تولید کنندگان بدون دادن فاکتور، ماسک را با قیمت های متفاوت و هر تعداد که درخواست داشته باشیم، می دهند.


صبور در عین حال از همکاری بسیج اصناف برای توزیع ماسک با قیمت مناسب در داروخانه ها تقدیر کرد و گفت: در گذشته بسیج اصناف دو میلیون عدد ماسک سه لایه در داروخانه ها توزیع کرد و قول داده اند که این کار تداوم داشته باشد و روزانه ۵۰ هزار عدد ماسک در بین داروخانه ها توزیع کنند که امیدواریم این اتفاق بیافتد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha