«وقتی دعوا میان ما بالا گرفت ناگهان اشکان به روی من و خودش الکل ریخت و فندک کشید، همین باعث شد تا جانش را از دست بدهد.» این گفته‌های دختری جوان است که صبح دیروز پیش روی بازپرس جنایی تهران جزئیات مرگ آتشین خواستگارش را فاش کرد.

تصمیم هولناک پسر جوان در روز تولد دختر مورد علاقه‌اش

سلامت نیوز:«وقتی دعوا میان ما بالا گرفت ناگهان اشکان به روی من و خودش الکل ریخت و فندک کشید، همین باعث شد تا جانش را از دست بدهد.» این گفته‌های دختری جوان است که صبح دیروز پیش روی بازپرس جنایی تهران جزئیات مرگ آتشین خواستگارش را فاش کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه همشهری، چند روز قبل گزارش مرگ پسری 24ساله به قاضی ساسان غلامی بازپرس ویژه قتل اعلام شد و او دستور تحقیقات در این خصوص را صادر کرد. متوفی به‌دلیل سوختگی در بیمارستان سوانح و سوختگی بستری بود اما با وجود تلاش پزشکان جانش را از دست داد.

هنوز مشخص نبود ماجرا از چه قرار است و چرا پسر جوان به‌دلیل سوختگی جانش را از دست داده تا اینکه کارآگاهان در ادامه تحقیقات خود دریافتند که وی روز حادثه به همراه دختر موردعلاقه‌اش در خانه بوده است.

آنها با یکدیگر درگیر بودند که پسرجوان دچار حادثه شد. وقتی مأموران به بازرسی خانه متوفی پرداختند دست نوشته‌ای پیدا کردند. متوفی و دختر مورد علاقه‌اش داخل برگه تاریخ عقدشان را مشخص کرده و تعهد داده بودند هرگز به یکدیگر خیانت نکنند. در ادامه قاضی جنایی برای روشن شدن حقایق ماجرا دستور احضار دختر جوان به دادسرای جنایی تهران و انجام تحقیق از وی را صادر کرد. از سوی دیگر جسد پسرجوان نیز به پزشکی قانونی انتقال یافت.


اقدام آتشین

دختر جوان متولد سال 72است. او صبح دیروز وقتی پیش روی بازپرس شعبه سوم دادسرای جنایی تهران قرار گرفت درخصوص حادثه چنین گفت: اشکان (متوفی) خواستگارم بود که خودش را آتش زد. وی ادامه داد: اشکان حدود 5سال قبل از شهرستان به تهران آمد و مغازه لوازم آرایشی داشت. من هر ازگاهی برای خرید به مغازه‌اش می‌رفتم که کم‌کم به یکدیگر علاقه‌مند شدیم.

آشنایی ما ادامه داشت تا اینکه اشکان از من خواستگاری کرد و پیشنهاد ازدواج داد. اما من جوابم منفی بود چون اشکان رفتارهای خوبی نداشت، عصبی و بد اخلاق بود. هر وقت عصبانی می‌شد مرا به باد کتک می‌گرفت و همه اینها باعث شده بود تا به او جواب منفی بدهم.

حتی 29فروردین‌ماه وقتی دعوایمان شد به‌شدت مرا کتک زد تا جایی که از او شکایت کردم. با این حال به او علاقه داشتم و حدس می‌زدم علت رفتارهایش به‌خاطر این است که بیماری روحی دارد. وی درخصوص روز حادثه گفت: روزی که حادثه تلخ رخ داد اشکان مرا به خانه‌اش دعوت کرد.

روز تولدم بود و از من خواست تا به خانه‌اش بروم و تولدم را جشن بگیریم. من هم رفتم اما طبق معمول دعوایمان شد. ما قرار ازدواج و عقد و عروسی را تعیین کرده بودیم. قرار بود به‌زودی با یکدیگر ازدواج کنیم. حتی تعهد دادیم که به هم خیانت نکنیم اما چند وقت بود که احساس می‌کردم اشکان به من خیانت می‌کند. به همین دلیل به او جواب منفی دادم و همین دلیل دعوای ما بود. آنقدر جر و بحث کردیم که کار به کتک کاری کشیده شد.

به حدی که مدیر ساختمان به مقابل واحد آمد تا علت سر و صدای ما را جویا شود. اما اشکان با عصبانیت از او خواست دخالت نکند. دختر جوان ادامه داد:دعوایمان باز ادامه پیدا کرد و ناگهان اشکان ظرف الکل که برای ضدعفونی بود را برداشت و بخشی از آن را روی خودش ریخت و بخش دیگر را روی من. بعد فندک کشید و هردو دچار سوختگی شدیم.

من فورا آتش را خاموش کردم اما اشکان به‌شدت سوخته بود و برای درمان به بیمارستان انتقال یافت.

وی ادامه داد: من هم برای درمان به بیمارستان منتقل شدم اما چون به‌صورت سطحی آسیب دیده بودم خیلی زود مرخص شدم. از سوی دیگر اشکان در مدتی که بیمارستان بود به من پیام داد تا او را ببخشم.اما من هرگز تصورش را نمی‌کردم که جانش را از دست بدهد. پس از تحقیق از دختر جوان و ثبت اظهارات او در پرونده، بازپرس جنایی تهران دستور تحقیقات بیشتر در این خصوص را صادر کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha