چهارشنبه ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۰
کد خبر: 299149

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

وقوع رگبار و وزش باد شدید در برخی مناطق کشور

سلامت نیوز:مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از وقوع رگبار پراکنده همراه با وزش باد شدید در برخی مناطق کشور طی سه روز آینده خبر داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ، صادق ضیاییان با اشاره به اینکه امروز (۱۲ شهریور) در ارتفاعات زاگرس واقع در غرب، جنوب غرب و برخی مناطق شمال غرب کشور رشد ابر و رگبار پراکنده، گاهی رعد و برق و وزش باد شدید رخ دهد، اظهار کرد: فردا (۱۳ شهریور) در استان‌های اردبیل، گیلان، غرب مازندران، ارتفاعات البرز غربی و در برخی مناطق شمال غرب بارش باران گاهی همراه با رعد و برق و وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود.


وی با بیان اینکه طی ساعات بعد ازظهر فردا (۱۳ شهریور) در ارتفاعات زاگرس شمالی رشد ابر و بارش پراکنده دور از انتظار نیست، گفت: روز جمعه (۱۴ شهریور) گستره بارش‌ها علاوه بر این مناطق، استان مازندران، ارتفاعات البرز مرکزی، دامنه‌های جنوبی البرز واقع در استان‌های قزوین و البرز را نیز در بر می‌گیرد همچنین در برخی مناطق غرب و جنوب غرب رشد ابر، گاهی رگبار پراکنده و وزش باد شدید خواهیم داشت.


به گفته مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی روز شنبه (۱۵ شهریور) در استان‌های مازندران، گلستان و ارتفاعات البرز بارش پراکنده، گاهی وزش باد و در برخی مناطق جنوب غرب کشور وزش باد شدید رخ می‌دهد.


ضیاییان با اشاره به اینکه طی روزهای یکشنبه و دوشنبه (۱۶ و ۱۷ شهریور) در بیشتر مناطق کشور آسمان صاف خواهد بود، اظهارکرد: از اواخر وقت روز دوشنبه در سواحل شمالی ابرناکی و بارش پراکنده آغاز می‌شود.


وی در ادامه گفت: طی سه روز آینده در استان های خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان به ویژه منطقه زابل وزش باد شدید گاهی همراه با گرد و خاک پدیده غالب است.


ضیاییان در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده اظهار کرد: آسمان تهران فردا (۱۳ شهریور) قسمتی ابری، گاهی همراه با وزش باد و در بعد ازظهر نیمه ابری با حداقل دمای ۲۰ و حداکثر دمای ۳۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۱۴ شهریور) نیز نیمه ابری در بعضی ساعات همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۱ و در اکثر دمای ۳۲ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha