کارگری که به اتهام قتل خانواده‌ام دستگیر شده، چند سال است که کارگر ماست. مادرم خیلی به او محبت می‌کرد. خیلی وقت‌ها زمانی که میهمان داشتیم، اول غذای این کارگر تبعه افغان را می‌داد. پدر و مادرم خیلی وقت‌ها بیشتر از اعضای خانواده به فکر کارگران بودند

کارگر افغان، عامل قتل‌عام خانوادگی در تویسرکان

سلامت نیوز: کارگری که به اتهام قتل خانواده‌ام دستگیر شده، چند سال است که کارگر ماست. مادرم خیلی به او محبت می‌کرد. خیلی وقت‌ها زمانی که میهمان داشتیم، اول غذای این کارگر تبعه افغان را می‌داد. پدر و مادرم خیلی وقت‌ها بیشتر از اعضای خانواده به فکر کارگران بودند

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه شرق، مردی که پنج عضو خانواده‌ای را در تویسرکان به قتل رسانده است، دستگیر شد. اکنون بازجویی از این مرد آغاز شده است تا انگیزه‌اش از این جنایت هولناک مشخص شود.

 این پرونده جنایی از بعدازظهر روز سه‌شنبه هفته گذشته تشکیل شد. مردی با مراجعه به پلیس تویسرکان خبر داد خانواده عمویش گم شده‌اند و در گاوداری آن‌ها واقع در روستای مرادآباد آثار خون وجود دارد. وقتی مأموران به محل حادثه رفتند و بررسی‌ها را آغاز کردند ابتدا جسد دختر ۳۰‌ساله خانواده را در صد متری گاوداری یافتند و مشخص شد فرد یا افرادی با جسم سخت به سر او کوبیده و وی را به قتل رسانده‌اند.

بررسی‌های پلیس برای یافتن سایر اعضای خانواده ادامه یافت و روز بعد جنازه پدر خانواده در همان حوالی پیدا شد. مأموران در ادامه اجساد مادر و یک پسر خانواده را درحالی‌که در چاهی ۷۰‌متری افتاده بودند، یافتند، اما از جسد یکی دیگر از پسران خانواده اثری نبود و به گفته بهادری، دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تویسرکان، جست‌وجو‌ها برای یافتن آن همچنان ادامه دارد.

در تحقیقات ابتدایی مشخص شد پدر این خانواده از سال‌ها قبل گاوداری داشت و علاوه بر این معلم بازنشسته بود. کارآگاهان که مطمئن بودند این جنایت توسط فردی آشنا صورت گرفته است، به تحقیق درباره اطرافیان این خانواده پرداختند و فهمیدند کارگری افغانستانی برای آن‌ها کار می‌کرد. این کارگر از زمان وقوع جنایت ناپدید شده بود و به احتمال زیاد قتل‌ها را او مرتکب شده بود.

این‌گونه بود که جست‌وجو‌های وسیعی برای یافتن متهم آغاز شد تا اینکه این فرد دیروز در تهران به دام افتاد. این در حالی است که متهم همدستی نیز در این جنایت داشته که هنوز بازداشت نشده است.

دادستان تویسرکان با بیان اینکه از همان روز اول کار‌های تحقیقاتی و پیگیری‌های قضائی به‌سرعت انجام شد، گفت: پس از بررسی مشخص شد دو تبعه افغانستانی مرتکب قتل اعضای این خانواده شده‌اند که یکی از آن‌ها دیروز در تهران دستگیر شد و اقدامات بعدی برای دستگیری قاتل دیگر ادامه دارد.

یکی از پسران خانواده مقتولان که تنها بازمانده این خانواده است و در شیراز سکونت دارد، درباره قاتل به رکنا گفت: «کارگری که به اتهام قتل خانواده‌ام دستگیر شده، چند سال است که کارگر ماست. مادرم خیلی به او محبت می‌کرد. خیلی وقت‌ها زمانی که میهمان داشتیم، اول غذای این کارگر تبعه افغان را می‌داد. پدر و مادرم خیلی وقت‌ها بیشتر از اعضای خانواده به فکر کارگران بودند».

او درباره انگیزه این کارگر افغان از قتل توضیح داد: «نمی‌دانم انگیزه او از قتل خانواده‌ام چه بوده است. منتظرم تحت بازجویی‌های تکمیلی قرار بگیرد تا ماجرا مشخص شود». بنا بر این گزارش تحقیقات درباره این جنایت هولناک همچنان ادامه دارد و پزشکی قانونی نیز مشغول بررسی اجساد است تا نحوه دقیق مرگ آن‌ها مشخص شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha