رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مقرر شده تا کودک آسیب‌دیده با تسبیح به یکی از خانه های امن استان همدان منتقل شود.

سرنوشت کودک آزاردیده با تسبیح چه می‌شود؟

سلامت نیوز:  رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور گفت: مقرر شده تا کودک آسیب‌دیده با تسبیح به یکی از خانه های امن استان همدان منتقل شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، طی روزهای اخیر مردی با انداختن تسبیح به دور گردن کودک بدون توجه به آزار و گریه کودک، عکس آن را در فضای اینستاگرام منتشر کرد و موجب آزرده شدن افکار عمومی شد. حسین بشری معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی استان همدان با تایید خبر بازداشت کودک آزار گفت: ‌فردی که در یکی از شهرستان‌های استان ‌اقدام به یک فقره کودک‌آزاری و انتشار عکس در فضای مجازی کرده بود با اشرافیت کامل پلیس شناسایی و با هماهنگی مقام ‌قضایی دستگیر شد.

فرد مذکور در اعترافات اولیه هدف از این کار خود را شوخی و مزاح با برادرزاده خود عنوان و اعلام داشته از نتیجه کار خود اطلاع نداشته و این کار را برای تفریح و سرگرمی انجام داده است.

محمود علیگو رئیس امور آسیب‌دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: پدر و عموی کودک دستگیر شده اند. نیروهای ما نیز به روستاهای اطراف ملایر رفته اند و آنجا بازرسی از خانه صورت گرفته است. این خانواده به غیر از آن پسر دو دختر دیگر نیز دارند و مقرر شده این کودکان به همراه مادر به خانه امن استان منتقل شوند.

وی تاکید کرد: بررسی های بیشتری در این‌باره انجام خواهد شد و با این کودکان گفت و گوی بیشتری می شود تا زمینه های آسیب آنها مشخص شود و اگر این زمینه وجود نداشت به خانه خود برگردانده می شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha