پنجشنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۹
کد خبر: 311016

یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

رگبار پراکنده و رعد و برق در برخی از مناطق کشور

سلامت نیوز:یک کارشناس سازمان هواشناسی به بررسی وضعیت جوی چند روز آینده کشور پرداخت.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از میزان،فریبا گودرزی در خصوص آخرین وضعیت آب و هوایی کشور به میزان گفت: امروز از نظر بارندگی بعضی نقاط آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، سواحل دریای خزر، ارتفاعات البرز، سمنان، خراسان شمالی، خراسان رضوی، نیمه شرقی اصفهان، نیمه شمالی فارس، کرمان، یزد و برخی مناطق استان‌های خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان رگبار پراکنده و گاهی رعد و برق و وزش باد شدید موقتی را دارند.


وی افزود: فردا جمعه در پاره‌ای از مناطق آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان و ارتفاعات البرز بارش‌های پراکنده رخ خواهد داد. اما خراسان شمالی، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، کرمان، یزد، شرق فارس، هرمزگان و سیستان و بلوچستان رگبار و رعد و برق و وزش باد‌های شدید موقتی دارند که حتی در مناطق مستعد بارش تگرگ هم رخ خواهد داد.

گودرزی تصریح کرد: شدت این بارش‌ها فردا در کرمان، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، شرق هرمزگان و شمال سیستان و بلوچستان خواهد بود. این بارش‌ها تا اوایل هفته آتی ادامه خواهد داشت. این کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه طی امروز و فردا آب‌های جنوبی کشور مواج خواهد شد درباره آخرین وضعیت جوی پایتخت گفت: تهران هم بعد از ظهر امروز افزایش ابر و وزش باد خواهد داشت. بیشینه دمای امروز تهران به بیست و هشت درجه سانتیگراد خواهد رسید و خنک‌تر خواهد شد. برای فردا هم پیش بینی می‌شود کاهش دمای هوای تهران تداوم پیدا کند و روز شنبه شاهد بارش باران هم خواهیم بود. انتهای پیام/برچسب ها:هواشناسیهواشناسی کشورلینک کوتاه 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha