گن‌های بعد از عمل جراحی زیبایی، جهت ایجاد فشار مناسب و یکنواخت بر روی بدن شما طراحی شده‌اند. پوشیدن گن، تورم را کنترل کرده و درد را به حداقل می‌رساند. بدون پوشیدن گن، تورم می‌تواند شدیدتر باشد، که منجر به تنش پوستی، تحریک رشته‌های عصبی و آسیب دیدن رگ‌های خونی ‌شود. پوشیدن گن لیپوساکشن و لیپوماتیک در به حداقل رساندن همه این موارد موثر بوده و روند بهبود شما را سرعت می‌بخشد.

چرا بعد از عمل جراحی لیپوماتیک و لیپوساکشن باید گن بپوشید؟

سلامت نیوز : گن‌های بعد از عمل جراحی زیبایی، جهت ایجاد فشار مناسب و یکنواخت بر روی بدن شما طراحی شده‌اند. پوشیدن گن، تورم را کنترل کرده و درد را به حداقل می‌رساند. بدون پوشیدن گن، تورم می‌تواند شدیدتر باشد، که منجر به تنش پوستی، تحریک رشته‌های عصبی و آسیب دیدن رگ‌های خونی ‌شود. پوشیدن گن لیپوساکشن و لیپوماتیک در به حداقل رساندن همه این موارد موثر بوده و روند بهبود شما را سرعت می‌بخشد.

پوشیدن گن بعد از عمل جراحی تورم، کبودی و درد را به حداقل می‌رساند.


از افتادگی پوست جلوگیری می‌کند.

حدود 4 تا 6 هفته پس از جراحی، بدن شما برای بهبودی و ترمیم، فعالیت بیشتری انجام می‌دهد. به طور مثال، همانطور که بعد از ترمیم جای بریدگی، جای زخم ایجاد می‌شود، بعد از عمل جراحی نیز ممکن است در زیر پوست شما نیز اسکار ایجاد شود. بدون پوشیدن گن، بدن شما در حال ایجاد بافت اسکار در سراسر زیر پوست است، و به این ترتیب امکان ایجاد پستی و بلندی در تمام نقاطی که عمل انجام شده، وجود دارد. در صورت پوشیدن گن، این پستی و بلندی‌ها بسیار کمتر اتفاق می‌افتد.

از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند.

استفاده از گن‌ لیپوماتیک و لیپوساکشن، پس از عمل جراحی شل شدن پوست را به حداقل می‌رساند و موجب یک‌دست شدن پوست می‌شود. بعد از برداشتن چربی طبیعی است که پوست آویزان شود. بدون گن مناسب، پوست به خوبی بهبود نمی‌یابد. پوشیدن گن مناسب به جمع شدن پوست کمک می‌کند تا در نهایت ظاهر پوست به شکلی دیده شود که انگار هیچ عملی بر روی پوست انجام نگرفته است. پوشیدن گن تضمین نمی‌کند که تمام پوست سفت خواهد شد، اما به بهبود این روند کمک می‌کند.

پوشیدن گن پس از جراحی با کیفیت بالا تقریبا به اندازه خود جراحی مهم است. اگر ترجیح می‌دهید گن خود را نپوشید، حتی بهترین جراح پلاستیک نیز نمی‌تواند نتایج مطلوبی به شما بدهد. وقتی صحبت از لیپوماتیک یا لیپوساکشن یعنی تمام این مراحل ( شامل عمل، پوشیدن گن و...) با یکدیگر انجام شود و تنها به نحوه برداشتن چربی ختم نمی‌شود. از بسیاری جهات شما مهم‌ترین نقش را در خوب بودن نتیجه نهایی عمل خود بازی می‌کنید.

گن‌های بعد از عمل جراحی معمولا در دو مرحله پوشیده می‌شوند

گن‌های مرحله‌ی اول بلافاصله پس از جراحی و توسط پزشک پوشانده می‌شود و فشار مناسب را ایجاد می‌کند. این گن، معمولا دارای زیپ و غزن، درزهای سفت و محکم با امکان فشرده‌سازی کل و یکنواخت بدن، در دوران حساس پس از عمل است.

گن‌های پس از عمل جراحی لیپوساکشن و لیپوماتیک مرحله‌ی دوم نیز به طور معمول 2-8 هفته پس از عمل مورد استفاده قرار می‌گیرند. این گن‌های کشی غیر زیپ‌دار برای بهبود کامل بدن بعد از جراحی هستند.

آیا پوشیدن گن پس از عمل جراحی خطری دارد؟

گن‌های پس از عمل جراحی از نظر طراحی تنگ هستند. روزهای اول جراحی که بدن متورم و دردناک است امکان دارد پوشیدن این گن‌ها موجب احساس ناراحتی در بیماران شود. پوشیدن گن پس از جراحی به منظور ایجاد فشار بیش از حد بر روی منطقه جراحی شده نیست. فشار غیر نرمال می‌تواند دردناک باشد و ممکن است خطر ایجاد نکروز فشار یا ترومبوز ورید عمقی (DVT) را افزایش دهد. گن‌های نامناسب یا فرسوده می‌تواند سبب تشکیل سروما یا بی‌نظمی‌ در ترمیم سطح پوست شوند. شما می‌توانید برای خرید آنلاین انواع گن‌های پس از جراحی به فروشگاه تجهیزات پزشکی ماهان مدیکال مراجعه فرمایید.

منبع: www.isavela.com

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha