موتورسوار مشکی‌پوشی که با شال سیاه چهره خود را پوشانده بود، سپیده دم پنجشنبه گذشته، مرد جوانی را مقابل چشمان همسرش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.

قتل فجیع یک مرد در خیابان، مقابل چشم همسرش

سلامت نیوز: موتورسوار مشکی‌پوشی که با شال سیاه چهره خود را پوشانده بود، سپیده دم پنجشنبه گذشته، مرد جوانی را مقابل چشمان همسرش به قتل رساند و از صحنه جنایت گریخت.

به گزارش سلامت نیوز، روزنامه «خراسان» نوشت: صبح پنجشنبه زوج جوانی از منزلشان در بلوار مصلی مشهد بیرون آمدند و به قصد پیاده‌روی و ورزش صبحگاهی به سمت بولوار شهید رستمی به راه افتادند.

ناگهان موتورسواری که لباس‌های سیاهی بر تن داشت و چهره‌اش را نیز با شالی سیاه پوشانده بود، از کنار زوج جوان عبور کرد و به زن جوان متلک گفت. مرد ۴۰ ساله با شنیدن این متلک برآشفته شد و به همین دلیل با موتورسوار به مشاجره لفظی پرداخت.

با رفتن موتورسوار از محل مذکور، این زوج جوان وارد خیابان شهید رستمی ۱/۲ شدند ولی هنوز چند دقیقه بیشتر از این ماجرا نگذشته بود که مرد موتورسوار دوباره از راه رسید و راه عبور زوج جوان را سد کرد. او موتورسیکلت روشن را روی جک گذاشت و در حالی که چاقویی در دست داشت، به سمت مرد ۴۰ ساله حمله‌ور شد. او مرد مجروح را روی زمین انداخت و ضربات متعدد چاقو را بر سینه و شکمش فرود آورد. سپس در مقابل چشمان زن جوان سوار موتورسیکلت شد و از صحنه گریخت.

دقایقی بعد نیروهای امدادی وارد خیابان شهید رستمی شدند و به این ترتیب پیکر مرد مجروح به بیمارستان امام زمان (عج) انتقال یافت اما تلاش پزشکان نتیجه‌بخش نبود و مرد مجروح بر اثر عوارض ناشی از اصابت چاقو به ناحیه قلب، جانش را از دست داد.

با اعلام گزارش به پلیس، بررسی‌های مقدماتی به دستور قاضی ویژه قتل عمد دادسرای عمومی و انقلاب مشهد آغاز شد.

تحقیقات ابتدایی نشان داد که مرد ۴۰ ساله با اصابت هفت ضربه چاقو به قتل رسیده است.

در همین حال یکی از افرادی که شاهد پرسه‌زنی موتورسوار سیاه‌پوش در آن ساعت بامداد بود، جزئیاتی از حضور موتورسوار مذکور را برای مقام قضایی بیان کرد و با توجه به سرنخ‌های موجود، رسیدگی تخصصی به این پرونده جنایی به گروهی از کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی سپرده شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha