دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: پنجمین محموله واکسن کرونا خریداری شده توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت و درمان شد.

پنجمین محموله واکسن کرونا به کشور رسید

سلامت نیوز:دبیرکل جمعیت هلال‌احمر گفت: پنجمین محموله واکسن کرونا خریداری شده توسط جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت و درمان شد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از  ایرنا ، محمدحسن قوسیان مقدم افزود: پنجمین محموله واکسن کرونا خریداری شده توسط جمعیت هلال احمر وارد کشور و تحویل وزارت بهداشت و درمان شد و پس از فراهم شدن مقدمات انتقال یک میلیون دوز واکسن کرونا به کشور، دقایقی پیش پنجمین محموله‌ی واکسن در فرودگاه حضرت امام خمینی (ره) به مسئولان وزارت بهداشت تحویل داده شد.


به گزارش  جمعیت هلال احمر، در چهارمین مرحله از ورود واکسن کرونا به ایران، با تلاش جمعیت هلال‌احمر دو میلیون دوز واکسن برای توزیع به تهران رسید و تحویل مقامات وزارت بهداشت شد.


سخنگوی جمعیت هلال‌احمر پیشتر اعلام کرده بود که این جمعیت تاکنون و در چهار مرحله، ۴ میلیون و ۴۰۰ هزار دوز واکسن کرونا وارد کشور کرده و به زودی یک میلیون دوز دیگر هم وارد می‌شود.  


بر اساس اعلام وزارت بهداشت، تاکنون ۴ میلیون و ۵۰۷ هزار و ۴۸۰ نفر دوز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۵۲ هزار و ۱۷۰ نفر نیز دوز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۶ میلیون و ۵۵۹ هزار و ۶۵۰ دوز رسید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha