با معرفی 15 راهکار تضمینی و بررسی نرم کننده های موجود در بازار، می توانیم شما را در خرید بهترین محصولات متناسب موهایتان راهنمایی کنیم. در ادامه قصد داریم برخی از تجربیات پرپشت شدن موها و تاثیرات مثبت استفاده از نرم کننده را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

15 راهکار تضمینی برای داشتن موهای پر پشت

سلامت نیوز: شامپو و نرم کننده دو یار جدا نشدنی از یکدیگر هستند. در واقع، خرید نرم کننده مو بعد از شامپو، یکی از اصلی ترین محصولات در سبد خرید یک خانوار به شمار می آید. نرم کننده ها، یکی از محصولات بهداشتی و درمانی بسیار مفید برای موها هستند که اگر در اندازه مناسب و به روش صحیح مورد استفاده قرار بگیرند، می توانند به بهبود شرایط و وضعیت موهای آسیب دیده شما کمک کنند.

اما قبل از اینکه تصمیم به خرید نرم کننده بگیرید، بهتر است با انواع محصولات مو آشنا شوید و اطلاعات بیشتری در این مورد کسب کنید. ما در فروش آنلاین لوازم آرایشی بهداشتی روژه با معرفی و بررسی نرم کننده های موجود در بازار، می توانیم شما را در خرید بهترین محصولات متناسب موهایتان راهنمایی کنیم.

در ادامه قصد داریم برخی از تجربیات پرپشت شدن موها و تاثیرات مثبت استفاده از نرم کننده را با شما عزیزان در میان بگذاریم.

چگونه موهای پر پشتی داشته باشیم؟

 

اصلی ترین تاثیرات یک نرم کننده مناسب

نرم کننده ها یکی از محصولات مراقبتی هستند که در کنار نرم کردن مو، کاربردهای بسیار زیاد دیگری نیز دارند. افراد در زمان خرید نرم کننده مو اغلب تنها به خاصیت نرم کنندگی آن دقت دارند. در صورتی که در کنار این اصل مهم، نرم کننده ها ویژگی های بسیار جالب دیگری نیز دارند که در ادامه آن ها را به شما معرفی خواهیم کرد. اصلی ترین تاثیرات یک نرم کننده مو عبارتند از:

  • نرم کننده می تواند حالت و خاصیت قلیایی مو را از بین ببرد و سلامت آن را تضمین کند.
  • در زمانانتخاب نرم کننده مو، به ویژگی محافظتی آن نیز دقت کنید. برخی از این محصولات، از مو در برابر اشعه مضر آفتاب، محافظت می کنند. یعنی به نوعی همانند یک ضد آفتاب برای مو عمل خواهند کرد.
  • با استفاده از این محصول به صورت منظم، از بروز موخوره و آسیب های دیگر جلوگیری خواهید کرد.
  • نرم کننده ها موها را بازسازی و ترمیم می کنند و از آن ها در برابر عوامل مخربی مثل گرما و سرما محافظت خواهند کرد.

در کنار ویژگی های نام برده شده، بسیار مهم است که در زمان خرید و انتخاب بهترین محصول، به نوع و جنس موی خود توجه کنید.

تاثیر نرم کننده مناسب بر رشد مو

پرپشت شدن مو تضمینی !

شاید شما هم بارها شنیده باشید که نرم کننده موجب ریزش مو خواهد شد!

این یک باور غلط است؛ چرا که اگر به درستی از نرم کننده استفاده شود، نه تنها باعث ریزش نشده؛ بلکه مانند یک شامپو ضد ریزش مو عمل خواهد کرد و حتی از ریزش های آتی جلوگیری می کند.

پس توصیه ما به شما این است که با این باور اشتباه، هرگز از خرید یک نرم کننده خوب و متناسب با موهایتان منصرف نشوید. پس تنها باید در نظر داشته باشید که نحوه استفاده از نرم کننده ها را فراموش نکنید.

 

نحوه صحیح استفاده از نرم کننده

مهمترین مسئله ای که در هنگام استفاده از نرم کننده باید به آن دقت داشته باشید؛ این است که حتما نرم کننده ها را به ساقه و نوک موهای خود بزنید. چرا که در اثر برخورد این مواد با ریشه مو، ممکن است سستی و ریزش را برای موهایتان به همراه داشته باشد.

البته باید به این نکته توجه کنید که ممکن است بعد از شستن موها با نرم کننده، موهای شما ریزش پیدا کند. این موها همان موهایی هستند که به دلیل گره های باز شده توسط نرم کننده ها از موها می ریزند. و این دلیلی بر ابتلا به ریزش مو نیست.

 

چگونه موهای قوی داشته باشیم؟

طبیعتا یک خرید درست می تواند در در حفظ زیبایی و جذابیت موهایتان اثرگذار باشد. در واقع محصولات مراقبتی می توانند موهای شما را نرم و شفاف کرده و با ایجاد یک لایه محافظ، از آسیب های احتمالی در امان نگه دارد.

برند های بسیار معتبری در سراسر جهان به تولید محصولات تخصصی مو، خصوصا نرم کننده ها و ضد ریزش ها روی آورده اند. این برند ها در لاین محصولات مو خود همیشه به تنوع مو و مشکلات آن توجه داشته و محصولات بسیار با کیفیتی را تولید و به بازار عرضه کرده اند.

چگونه موهای قوی داشته باشیم؟

چیکار کنم موهام پرپشت و ضخیم بشه؟

داشتن موهایی سالم و پرپشت یکی معیارهای زیبایی برای خانم ها به شمار می آید. البته موهای پرپشت مردانه نیز طرفداران خاص خود را دارد. اگر ریزش موی شما به دلایل پزشکی و ژنتیکی بستگی نداشته باشد؛ می توان اینگونه بیان کرد که با استفاده از محصولات مراقبتی متناسب با نوع مو، می توانید تا حد چشمگیری در کنترل و یا رفع آن موفق شوید. اما اگر پای مسائل ژنتیک و پزشکی در میان باشد، استفاده از شامپوهای ضد ریزش گزینه ی مناسب تری خواهند بود. در واقع این انتخاب، با آگاهی های لازم امکان پذیر است. تیم کارشناسان تخصصی روژه با ارائه مشاوره های رایگان در داشتن انتخابی اثربخش شما را به بهترین خودتان سوق خواهد داد.

 

و در آخر...

استفاده از محصولات مراقبت از مو، در صورتی که اصول و نحوه ی مصرف آن به خوبی رعایت شود؛ می تواند در حفاظت و حتی پرپشتی موهای شما اثرگذار باشد. وقت آن رسیده که شیوه های نادرست و باورهای غلط را کنار بگذارید و همین حالا از متخصصین روژه مشاوره های رایگان دریافت کنید تا بهترین و مناسب ترین انتخاب را متناسب با موهای خود داشته باشید؛ بدون اینکه از انتخاب خود پشیمان شوید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha