معاون هیت اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران گفت: برای خود ما هم عجیب بود که بیش از ۲۰۰۰ نفر طی دو ساعت اول در سالن برای رای دهی حضور پیدا کردند.

حضور بیش از ۲ هزار نفر در ساعات اولیه رای‌گیری

سلامت نیوز: معاون هیت اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران گفت: برای خود ما هم عجیب بود که بیش از ۲۰۰۰ نفر طی دو ساعت اول در سالن برای رای دهی حضور پیدا کردند.

به گزارش سلامت نیوز، «ابوالقاسم گرجی» معاون هیت اجرایی انتخابات نظام پزشکی تهران در گفت‌و گو با ایلنا، در پاسخ به سوالی مبنی بر برخی انتقادها از عدم رعایت پروتکل‌ها، بیان کرد: درهشتمین دوره‌ی انتخابات نظام پزشکی هستیم که تا بحال طی این یک سال و نیم که در این سالن برنامه‌های متعدد بوده، به این شکل پروتکل رعایت نشده است.

وی ادامه داد: طوری برنامه ریزی کردیم که همه چیز طبق نوبت بندی انجام شود و پروتکل‌ها به خوبی رعایت شود و برای خود ما هم عجیب بود که بیش از ۲۰۰۰ نفر طی دو ساعت اول در سالن برای رای دهی حضور پیدا کردند.

گرجی افزود: الان در محوطه باز هم چند صد نفر حضور دارند، صندلی انتظار گذاشتیم تا آنجا منتظر باشند، همینطور نوبت دهی الکترونیک در نظر گرفتیم که تا بحال چنین چیزی در نظام پزشکی نداشتیم.

وی گفت: با وجود برنامه ریزی‌هایی که در نظر گرفتیم و تهویه هوایی که برای سالن تعبیه شده امیدواریم مشکلی وجود نداشته باشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha