رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران گفت: انتخابات نظام پزشکی تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دارد و تا فردا نتایج اعلام می‌شود.

نتایج انتخابات نظام پزشکی فردا اعلام می‌شود

سلامت نیوز: رئیس هیئت اجرایی انتخابات نظام پزشکی استان تهران گفت: انتخابات نظام پزشکی تا ساعت ۲۰ امشب ادامه دارد و تا فردا نتایج اعلام می‌شود.

به گزارش سلامت نیوز، جلیل کوهپایه زاده، رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران و رییس هیئت اجرایی هشتمین انتخابات نظام پزشکی استان تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: هشتمین دوره انتخابات نظام پزشکی کشور صبح امروز آغاز شد. این انتخابات  در شهرستان‌هایی با جمعیت کمتر از ۵۰۰ هزار نفر تا ساعت ۴ بعدازظهر ادامه خواهد یافت؛ البته امکان تمدید ساعت رای‌گیری تا ۴ ساعت بعد هم وجود دارد. ساعت رای گیری در شهر‌های بالای ۵۰۰ هزار نفر جمعیت نیز تا ۸ شب خواهد بود و قابلیت تمدید تا ۲ ساعت بعد نیز وجود دارد.

او ادامه داد: انتخابات نظام پزشکی در تهران در ۱۰ شهرستان برگزار می‌شود. در شهر تهران حدود ۱۹۰ نفر کاندیدا به رقابت می‌پردازند، همچنین در تهران حدود ۹۸ هزار نفر واجد شرایط رای دهی وجود دارد.

کوهپایه زاده گفت: با استفاده از سیستم نوبت دهی الکترونیک از ازدحامی که ممکن بود ایجاد شود، جلوگیری شده است. اغلب دوستانی که اینجا حضور دارند، پزشک هستند و واکسن دریافت کرده‌اند؛ بنابراین ایمنی این افراد خوب است با این حال رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی نیز در دستور کار است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی ایران یادآوری کرد: در صورت تمدید، انتخابات تا ساعت ۲۲  امشب ادامه خواهد داشت. شمارش آرا بلافاصله بعد از اتمام رسمی انتخابات انجام شده و نتایج آن فردا (شنبه، ۲۶ تیر) اعلام می‌شود.

او گفت: انتخابات نظام پزشکی تهران در ۶ گروه پزشکان، دندانپزشکان، داروسازان، علوم آزمایشگاهی، مامایی، کارشناسان پروانه دار در تهران و ۹ شهرستان استان تهران برگزار شد.

کوهپایه زاده تصریح کرد: در شهرستان‌هایی که جمعیت فعال گروه پزشکی زیر ۵۰۰ نفر دارند، ۱۱ نفر و در شهرستان‌های دارای بیش از ۵۰۰ نفر فعال گروه پزشکی، ۱۷  نفر که بالاترین رای را در بین نامزد‌های ثبت نام شده دارند به عنوان اعضای هیئت مدیره نظام پزشکی آن شهرستان انتخاب می‌شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha