خرید آنلاین راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل خرید کردن است، که با وجود داشتن تاریخچه‌ای کوتاه هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی در همه جای دنیا به شکل 24 ساعته فعال هستند و افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند خرید خود را ثبت کنند. تنها نکته قابل توجه درباره فروشگاه‌های آنلاین این است که باید مورد اعتماد باشند. اما چگونه بفهمیم که فروشگاه مورد نظر قابل اعتماد است؟

پیشگام نگار، همگام با خرید اینترنتی همسو با زیبایی

سلامت نیوز: خرید آنلاین راحت‌ترین و سریع‌ترین شکل خرید کردن است، که با وجود داشتن تاریخچه‌ای کوتاه هر روز طرفداران بیشتری پیدا می‌کند. فروشگاه‌های اینترنتی در همه جای دنیا به شکل 24 ساعته فعال هستند و افراد می‌توانند هر زمان که بخواهند خرید خود را ثبت کنند. تنها نکته قابل توجه درباره فروشگاه‌های آنلاین این است که باید مورد اعتماد باشند. اما چگونه بفهمیم که فروشگاه مورد نظر قابل اعتماد است؟

برای یافتن پاسخ این سوال، بهتر است یک آنلاین شاپ موفق و معتبر به نام پیشگام نگار را به عنوان مثال بررسی کنیم. شرکت پیشگام نگار فعالیت خود در زمینه محصولات آرایشی، بهداشتی، مراقبت از پوست، مراقبت از مو و مراقبت از بدن را از سال 1393 آغاز کرد. این شرکت از ابتدا در نظر داشت که حوزه آرایشی و بهداشتی را، که حوزه حساسی است، هسته تمرکزی کار خود قرار دهد. در این حوزه، محصولات بی کیفیت ممکن است باعث ایجاد صدمات جدی در مصرف کننده‌ها شوند، به همین دلیل پیشگام نگار هدف اصلی خود را بر ارائه بهترین محصولات به روز با ضمانت اصل کالا و بدون واسطه قرار داد.

محصولات بدون واسطه

هنگامی که کالاها بدون واسطه به دست مشتری برسند، قیمت آن‌ها در حداقل خود قرار می‌گیرد. پیشگام نگار با برندهای متعددی همکاری دارد و تمامی کالاهای ضروری مراقبت از پوست و مو را برای شما قابل دسترس کرده است. با انتخاب این وب‌سایت به عنوان فروشگاه اینترنتی خود علاوه بر اطمینان در کیفیت کالا، می‌توانید از گسترده بودن حق انتخاب خود لذت ببرید و انواع و اقسام محصولات آرایشی و بهداشتی را تهیه کنید.

ماسک زغال و سرم ویتامین C

پیشگام نگار محصولات مراقبت از پوست بسیاری همچون ماسک زغال و سرم ویتامین C پریم را در اختیار مصرف کنندگان خود قرار داده، تا به وسیله آن‌ها یک روتین پوستی مناسب داشته باشند و جوانی و جذابیت را تجربه کنند.

پیشگام نگار نسبت به سایر فروشگاه‌های اینترنتی چه برتری‌هایی دارد؟

حداقل قیمت، حداکثر کیفیت

  • سایت پیشگام نگار در همکاری با برندهای مختلف وسواس زیادی به خرج می‌دهد و دارای معیارها و قوانین سخت پسندانه بسیاری است. به همین علت هنگامی که می‌بینیم محصولی برای فروش در پیشگام نگار قرار دارد، مطمئن می‌شویم که این محصول درجه یک است.
  • تمامی کالاهای موجود در پیشگام نگار معتبر، استاندارد و اصل بوده، از شرکت تولید کننده به شکل مستقیم در سبد خرید مشتری قرار می‌گیرند.

بررسی تخصصی محصولات

  • بررسی محصولات در پیشگام نگار بسیار دقیق است. خریدار می‌تواند تمامی زوایای محصول انتخابی را مورد سوال قرار دهد و به پاسخ کاملی برسد. ویژگی‌های نوشته شده برای کالاها دارای منابع معتبر اند و راستی و درستی آن‌ها آزموده شده است.
  • بررسی محصولات ترکیبی از چندین بخش است: بررسی تخصصی محصول، ویژگی‌های اصلی محصول، افراد مناسب و بازار هدف محصول، ترکیبات محصول، نحوه مصرف و حجم محصول.
  • اگر فرد به خواندن بیشتر درباره محصولات علاقه دارد می‌تواند به مجله خبری پیشگام نگار و راهنمای خرید آن سر بزند. راهنمای خرید به مصرف کننده کمک می‌کند که محصول را کاملا بشناسد و از زیر و بم آن آگاه شود. همچنین در بسیاری از مقالات از برخی از محصولات به عنوان مثال یاد شده است، که افراد می‌توانند ضمن لذت بردن از متن، با کالاهای متنوع آشنا شوند و در صورت نیاز آن‌ها را خریداری کنند.
  • تصاویر محصولات کاملا واقعی و به روز هستند و با آن چه به دست مشتری می‌رسد تفاوتی ندارند.
  • بخش محصولات مشابه برای تمامی محصولات در نظر گرفته شده و کالاهایی که اثر یکسانی بر پوست، مو و بدن دارند یا در دسته برند مشابه قرار می‌گیرند را به شما نشان می‌دهد. این گونه فرد می‌تواند محصولات شبیه به هم را با هم مقایسه کند و خرید دقیق‌تری داشته باشد.

تخفیف‌های ویژه و هیجان انگیر

  • محصولات پیشگام نگار با قیمت مناسب و بیشترین درصد تخفیف روی سایت قرار دارند و خرید را برای همه افراد میسر می‌کنند. علاوه بر تخفیف‌های روزانه این سایت، پیشگام نگار آفرهای ویژه‌ای برای مناسبت‌های مختلف ارائه می‌کند که بسیار مناسب اند و بیشترین کیفیت را با کمترین قیمت به شما هدیه می‌کنند. در این سایت بخشی به عنوان تخفیف تایم در نظر گرفته شده که تمامی کالاهای دارای تخفیف را نشان می‌دهد.

پشتیبانی کارشناسانه و ارتباط مستقیم با مشتری

  • پشتیبانی آنلاین پیشگام نگار از ساعت 9:30 تا 23:59 به سوالات مراجعین سایت پاسخ می‌دهد.
  • مشتری‌ها علاوه بر بهره بردن از پشتیبانی اینترنتی و چت آنلاین، می‌توانند با کارشناسان مربوطه تماس بگیرند و مشاوره رایگان دریافت کنند. پشتیبانی پیشگام نگار همچنین پذیرنده انتقادات و پیشنهادات مشتریان است و در صورت لزوم آن‌ها را با مدیریت در میان می‌گذارد.
  • مراحل ثبت نام، خرید و تحویل مرسوله با استفاده از این فروشگاه اینترنتی بسیار آسان اند و مشتری در آرامش کامل می‌تواند خریدی لذت‌بخش داشته باشد.
  • ارسال کالا در کوتاه‌ترین زمان ممکن و یا زمان انتخابی مشتری صورت گرفته و برای تهران و شهرستان‌ها ممکن است.
  • این شرکت همچنین دارای صفحه اینستاگرام، توییتر، آپارات، یوتیوب، پینترست و تلگرام فعال است.
  • بخش دیدگاه‌ها در سایت پیشگام نگار سبب می‌‌شود که افراد آزادانه نظر خود را بیان کنند و با یکدیگر تعامل داشته باشند.

منوی دقیق و تنوع محصولات بالا

  • منوی سایت پیشگام نگار ساختاری بسیار مرتب دارد و افراد را در پیدا کردن محصول مورد نظر خود یاری می‌کند. این منو دارای بخش آرایشی، پوست، مو، بدن، بهداشت شخصی، محصولات مردانه، مادر و کودک، مجله خبری و برند است که خود زیرشاخه‌های بسیاری دارند و فرایند تهیه محصول برای مصرف کننده را تسهیل می‌بخشند.
  • تنوع محصولات و برندها در این فروشگاه اینترنتی بسیار بالا است و انواع سلایق و نیازها را در برمی‌گیرد.
  • با خرید بالای 200 هزار تومان ارسال رایگان می‌شود.

اکنون می‌دانیم که یک فروشگاه اینترنتی خوب چه امکاناتی برای مصرف کنندگان خود فراهم می‌کند، بهتر است دقت بیشتری داشته باشیم به هر سایتی اعتماد نکنیم. سایت پیشگام نگار با بهره گیری از دانش روز و تعهد کامل به مشتری، کاری می‌کند که خریدهای حضوری را رها کنید و همگام با خرید اینترنتی، همسو با زیبایی پیش بروید

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha