اگر می خواهید دهان شویه را به برنامه مراقبت از دهان خود اضافه کنید یا اگر دندان پزشک دهان شویه را برای شما توصیه کرده ، بهتر است مطالب بیشتری در این زمینه بدانید:

نکاتی که درباره استفاده از دهان شویه باید بدانیم

سلامت نیوز:اگر می خواهید دهان شویه را به برنامه مراقبت از دهان خود اضافه کنید یا اگر دندان پزشک دهان شویه را برای شما توصیه کرده ، بهتر است مطالب بیشتری در این زمینه بدانید: 

 دهان شویه چیست؟

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه خراسان ،دهان شویه جایگزین روال عادی بهداشت دهان و دندان یعنی مسواک زدن دو بار در روز و نخ دندان روزانه نیست.عملکرد اصلی بیشتر دهان شویه ها تازه سازی و خوش بو کردن نفس است.اگر از بوی بد مزمن و شدید دهان (هالیتوز) رنج می برید ، با دندان پزشک خود درباره راه‌های دیگر برای حل علل مشکل و مدیریت وضعیت بوی بد دهان خود صحبت کنید.

گفته شده است ، اگر بعد از مسواک زدن کامل و تمیز کردن دندان‌های خود ، برخی از دهان شویه‌ها  مانند  دهان شویه های فلوراید استفاده کنید می تواند از دندان‌ها در برابر اسیدهای تولید شده توسط پلاک محافظت کند.به مدت زمان استفاده از دهان شویه توجه کنید. یکی از کلیدهای استفاده صحیح از دهان شویه این است که آن را برای مدت زمان مناسب در دهان خود نگه دارید.معمولا  توصیه می  شود که  دهان شویه را به مدت 30 ثانیه تا یک دقیقه در دهان خود بچرخانید و سپس آن را  خارج کنید.

نحوه استفاده از دهان شویه

1- با توجه به میزان مشخص شده روی برچسب محصول یا طبق دستور دندان پزشک به مقدار مناسب از دهان شویه استفاده کنید.

2- دهان خود را بسته نگه دارید و همان طور که روی برچسب نوشته شده است دهان شویه را  در دهان تان بچرخانید.دهان شویه را قورت ندهید.

3- برای این‌که بیشترین بهره را از دهان شویه حاوی فلوراید ببرید ، حداقل 30 دقیقه از خوردن ، نوشیدن یا استعمال سیگار خودداری کنید .

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha