یکشنبه ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
کد خبر: 315229

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.

کرونا جان ۲۶۸ نفر دیگر را گرفت

سلامت نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اعلام کرد: در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، از دیروز تا امروز ۳ مردادماه ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۲۷ هزار و ۱۴۶ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که دو هزار و ۹۳۵ نفر از آنها بستری شدند.


مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به سه میلیون و ۶۹۱ هزار و ۴۳۲ نفر رسید.
در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۲۶۸ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۸۸ هزار و ۸۰۰ نفر رسید و تا کنون سه میلیون ۲۵۶ هزار و ۸۵۶ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستان ها ترخیص شده اند.


چهار هزار و ۸۶۳ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند و تا کنون ۲۵ میلیون و ۵۳۷ هزار و ۵۱۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.


همچنین تا امروز، ۷ میلیون و ۸۷۱ هزار و ۱۰۴ نفر دُز اول واکسن کرونا و دو میلیون و ۳۹۴ هزار و ۷۰۷ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۱۰ میلیون و ۲۶۵ هزار و ۸۱۱ دُز رسید.


افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام و پس از دریافت پیامک نوبت دهی، به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند.
در حال حاضر ۲۳۲ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۱۱۷ شهر در وضعیت نارنجی، ۹۹ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha