نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولین مربوطه درباره کرونا، قطعی آب و برق و وضعیت خوزستان و سیستان و بلوچستان شد.

کوهساری: توان مردم تمام شده/ بیماران کرونایی استان گلستان کف زمین خوابیده‌اند

سلامت نیوز: نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی خواستار پاسخگویی مسئولین مربوطه درباره کرونا، قطعی آب و برق و وضعیت خوزستان و سیستان و بلوچستان شد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، غلامعلی کوهساری در اخطاری در جلسه علنی صبح امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی مستند بر اصل ۸۴ قانون اساسی گفت: هر نماینده در برابر تمام ملت مسئول است و حق دارد در مورد تمام مسائل اظهارنظر کند. اتفاقات زیادی در کشور افتاده از کرونا تا قطعی آب و برق و مسائل دیگر، استان گلستان هم مردم نجیبی دارد اما بیش از ۱۲۰۰ نفر در بیمارستان‌های این استان بستری هستند و برخی بیمارستان‌ها ظرفیت بستری بیمار را ندارند و بیماران کف زمین خوابیده‌اند، ۸۰۰ نفر هم در حال درمان سرپایی هستند.

وی مدعی شد: علی‌رغم تلاش‌های کادر درمان این وضعیت استان گلستان است، ما با وزیر تماس گرفتیم ولی ایشان پاسخگو نیست. یک نفر به داد مردم استان برسد. متاسفانه در ورود و خروج‌ها هم کنترلی وجود ندارد و قطعی آب و برق مزید بر علت شده است.

کوهساری اضافه کرد: قبل از تعطیلات مجلس شورای اسلامی مسئولین و وزرای مربوطه به مجلس بیایند و پاسخگوی این اتفاقات باشند. در مورد بحث علوفه دامی و تامین ارز نیز باید سازمان برنامه پاسخگو باشد. چه کار مهم و اساسی باید در مجلس شورای اسلامی انجام شود، توان مردم تمام شده، مسئولین باید درباره مسائل خوزستان و این‌که مشکل کمبود آب است یا مشکل مدیریتی؟ پاسخ دهند.

نماینده مردم رامیان و آزادشهر در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در حال حاضر هر کیلو سیمان حداقل ۱۱۰ هزار تومان به فروش می‌رسد آن هم در فصلی که باید ساخت و ساز شود، این امکان در پاییز و زمستان وجود ندارد. فردا هم قیمت میلگرد به همین شکل افزایش می‌یابد. ما نیازمند پاسخگویی مسئولین درباره وضعیت سیستان و بلوچستان هستیم و پاسخگویی بعد از چند ماه به درد مردم نمی‌خورد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha