یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۸:۲۲
کد خبر: 316446

پاکسازی صورت یعنی تمیز کردن صورت از هرگونه آلودگی آرایشی و غیره، که برای سلامت پوست لازم و ضروری است. آب و صابون راه حلی است که ‌بیش‌تر افراد برای پاکسازی پوست استفاده می‌کنند. هنگامی که صورت را تمیز می‌کنیم، سعی داریم آلودگی و کثیفی جمع شده در طول روز را، از پوست و منافذ آن پاک کنیم. اما برای پاکسازی صورت فقط از بین بردن آرایش کافی نیست. برای این کار لازم است از محصولی استفاده کنید که برای اسکراب و پاک کردن آلودگی‌های صورت، حتی آن چیزی که نمی‌توانید ببینید، فرموله شده است.

پاکسازی صورت

سلامت نیوز: پاکسازی صورت یعنی تمیز کردن صورت از هرگونه آلودگی آرایشی و غیره، که برای سلامت پوست لازم و ضروری است. آب و صابون راه حلی است که ‌بیش‌تر افراد برای پاکسازی پوست استفاده می‌کنند. هنگامی که صورت را تمیز می‌کنیم، سعی داریم آلودگی و کثیفی جمع شده در طول روز را، از پوست و منافذ آن پاک کنیم. اما برای پاکسازی صورت فقط از بین بردن آرایش کافی نیست. برای این کار لازم است از محصولی استفاده کنید که برای اسکراب و پاک کردن آلودگی‌های صورت، حتی آن چیزی که نمی‌توانید ببینید، فرموله شده است. باکتری‌ها و تجمع آلودگی روی پوست صورت می‌تواند منجر به بسیاری از مشکلات پوستی مانند آکنه، جوش، جوش‌های سرسیاه و غیره شود. در نتیجه با پاکسازی به شکل صحیح از رشد باکتری و عفونت در پوست صورت جلوگیری می‌کنید و پوست سالم تری خواهید داشت. پاکسازی پوست به از بین بردن روغن، آرایش، عرق، کثیفی و سلول‌های مرده پوست از پوست شما کمک می‌کند. پوست شما را شاداب می‌کند و به صورت شما امکان تنفس می‌دهد. همچنین پایه‌‌ای تمیز برای استفاده از محصولاتی مانند مرطوب کننده صورت یا آرایش ایجاد می‌کند.

بالیاژ مو چیست؟

بالیاژ مو یکی از تکنیک‌های پیشرفته برای رنگ کردن مو است، که هم از لحاظ اقتصادی خیلی به صرفه بوده و هم هر چقدر موهایتان بلند شود رنگ زیبای خود را از دست نمی‌دهد و همچنان مطابق مد روز است. بالیاژ مو پاسداران از جدیدترین متد‌های هایلایت مو است که بدون استفاده از فویل و بیش‌تر با استفاده از دست انجام می‌شود و در آن آرایشگر آزادانه رنگ را روی مو‌هایتان می‌گذارد. در واقع بالیاژ یعنی مش مو در هوای آزاد. این روش برای همه موها، چه کوتاه و چه بلند قابل اجرا است. البته بهترین حالت آن روی مو‌های بلند است که خودش را بیش‌تر نشان ‌دهد. در این روش نسبت به روش فویل، نتیجه‌ی ملایم‌تر و طبیعی‌تری به دست می‌آید. تفاوت اصلی‌اش با هایلایت مو این است که رنگ مو در ریشه، تیره‌ترین رنگ را دارد و در قسمت ساقه و نوک مو به روشن‌ترین رنگ  می‌رسد(در این سبک حدودا نصف یا یک سوم قد مو روشن می‌شود). به همین ترتیب به مرور زمان و در صورت رشد مو، تغییر یا اختلالی در این سبک ایجاد نمی‌شود و نیازی به ترمیم رنگ ریشه، کمتر از حالت‌های دیگر است. در این متد می‌توان هایلایت‌هایی زیبا و طبیعی تا رنگ‌های روشن مثل شرابی و حتی صورتی را ایجاد کرد. با بالیاژ مو پاسداران می‌توانید رنگی طبیعی مانند رنگ موی کودکان را تجربه کنید.

 کاشت ناخن

کاشت ناخن نوعی آرایش و تزیین ناخن است و در آن به چند روش نوعی مواد، به شکل ناخن مصنوعی روی ناخن طبیعی فرد با ماندگاری بالا چسبانده می‌شود. برای انجام این کار ابتدا سطح ناخن‌ها را به وسیله سوهان برقی می‌تراشند تا جایی كه لایه خیلی نازكی از ناخن باقی بماند. علت انجام این کار آن است که هرچه ناخن طبیعی فرد نازک‌‌تر شود و ناخن مصنوعی بتواند جای ناخن طبیعی را پر کند کاشت طبیعی‌‌تر و زیبا‌‌تر به نظر‌ می‌رسد. ویژگی دیگر یک کاشت خوب علاوه بر داشتن ظرافت و زیبایی، دوام و استحکام بالا نیز هست.

 کاشت ناخن کوتاه


امروزه کاشت ناخن کوتاه مورد محبوبیت بسیاری از خانم‌ها قرار گرفته است. در واقع کاشت کوتاه انتخابی بی‌نقص برای خانم‌هایی است که خواستار ناخن‌هایی طبیعی و در عین حال جذاب هستند. به این دلیل در این قسمت از مقاله به بررسی این مدل‌ می‌پردازیم. انتخاب اندازه ناخن بستگی به شیوه‌ی زندگی و نوع کار شما دارد اما مزیت مهمی که کاشت ناخن کوتاه دارد علاوه بر طبیعی جلوه کردن، راحتی است بطوریکه انگار ناخن‌های خودتان است و برای انجام کار‌ها با سختی مواجه‌ نمی‌شوید. اگر ناخن‌های شما شکننده است، برای شما ناخن کوتاه گزینه مناسبی است، چرا که ناخن‌های کوتاه احتمال کمتری برای شکستن دارند. همچنین امروزه که استفاده‌ی ما از کیبورد‌ها بسیار زیاد شده است داشتن ناخن‌های بلند ممکن است اذیت کننده باشد. به افرادی که از لنز‌ها استفاده‌ می‌کنند نیز کاشت ناخن کوتاه پیشنهاد‌ می‌شود برخی از خانم‌ها تصور‌ می‌کنند ظرفیت کمتری برای طرح‌های زیبا و متفاوت دارد در صورتی که این تصور کاملا اشتباه است و روی ناخن‌های کوتاه نیز طرح‌های بسیار جالبی را‌ می‌توان پیاده کرد که جلوه خاصی به دستان شما‌ می‌بخشند.

دستگاه‌ها

دستگاه‌های کاشت ناخن شامل دو نوع UV و دستگاه LED هستند و از هر دو آن‌ها برای خشک کردن ژل کاشت استفاده‌ می‌شود دستگاه UV: داخل این دستگاه‌ها لامپ یو وی قرار دارد که توسط آن ژل خشک‌ می‌شود. زمان خشک شدن ژل در این دستگاه بیش‌تر از دستگاه LED است. دستگاه LED: در این دستگاه از لامپ‌های LED برای خشک کردن ژل استفاده‌ می‌شود. عمر لامپ‌های LED بیش‌تر از لامپ‌های UV است همچنین با این دستگاه در زمان کوتاه تری ژل خشک‌ می‌شود. دستگاه UV – LED: این دستگاه آخرین مدل دستگاه برای کاشت است و مزیت‌های بیش‌تری نسبت به دو مدل دیگر دستگاه دارد به این ترتیب بهترین و کامل‌ترین ‌‌‌گزینه در دستگاه‌های کاشت ناخن هستند

در سالن زیبایی نسیم عقیلی با ایجاد فضاهای مجزا برای خدمات پوست، اپیلاسیون، اطاق تخصصی گریم ، سالن انتظار و فضای مجزا برای خدمات ناخن و… سعی شده آرامش خاطر مراجعین به خصوص عروس خانمها فراهم شود. سالن زیبایی نسیم عقیلی در محیطی بسیار دوستانه و آرام و با حضور ۳ گریمور متخصص عروس، و با مشاوره رایگان و بازدید از نمونه عروس های زنده و آلبوم کار گریمورها بهترین گزینه ی انتخابی را برای به یاد ماندنی ترین روز زندگی عروس خانمها به ان ها هدیه می دهد.

ادرس : تهران، پاسداران، خیابان پایدار فرد، نبش بوستان دهم، پلاک 29، ساختمان لیبرا، طبقه اول زنگ 1

۰۲۱۲۲۵۵۲۵۳۶ تماس :

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha