دندان و زیبایی و سلامت آن مسئله‌ای است که برای تمام مردم اهمیت خاصی دارد. یک لبخند زیبا عبوس‌ترین چهره‌ها را زیبا و دلنشین می‌کند، به شرطی که افراد از دندان‌های زیبایی برخوردار باشند.‌ اکثر افراد بر این باورند که چشم‌ها پادشاه چهره‌اند، در صورتی که یک لبخند زیبا با دندان‌های مرتب و سفید می‌تواند سایر اجزای صورت را به حاشیه بکشاند.‌ گذشته از مسئله زیبایی و مسائل روحی مرتبط، دردهای شدید دندان‌های پوسیده و مشکلات ثانویه آن بسیار آزاردهنده است.‌ حتماً تا کنون در مورد ایمپلنت دندان فوری شنیده‌اید. بسیاری از افرادی که به ناچار دندان‌های خود را کشیده‌اند و یا از دندان درد و مسائل مرتبط با آن رنج می‌برند، همواره در پی یافتن بهترین روش درمان هستند. ایمپلنت دندان فوری از بهترین روش‌های کاشت دندان است که امروزه استقبال زیادی از آن می‌شود.

دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت و مزایای آن - دکتر رضا شاکر

سلامت نیوز:دندان و زیبایی و سلامت آن مسئله‌ای است که برای تمام مردم اهمیت خاصی دارد.  یک لبخند زیبا عبوس‌ترین چهره‌ها را زیبا و دلنشین می‌کند، به شرطی که افراد از دندان‌های زیبایی برخوردار باشند.‌ اکثر افراد بر این باورند که چشم‌ها پادشاه چهره‌اند، در صورتی که یک لبخند زیبا با دندان‌های مرتب و سفید می‌تواند سایر اجزای صورت را به حاشیه بکشاند.‌ گذشته از مسئله زیبایی و مسائل روحی مرتبط، دردهای شدید دندان‌های پوسیده و مشکلات ثانویه آن بسیار آزاردهنده است.‌ حتماً تا کنون در مورد ایمپلنت دندان فوری شنیده‌اید. بسیاری از افرادی که به ناچار دندان‌های خود را کشیده‌اند و یا از دندان درد و مسائل مرتبط با آن رنج می‌برند، همواره در پی یافتن بهترین روش درمان هستند. ایمپلنت دندان فوری از بهترین روش‌های کاشت دندان است که امروزه استقبال زیادی از آن می‌شود.

برخی از دندان‌ها به دلایل مختلف مانند پوسیدگی شدید دیگر قابلیت ترمیم ندارند و افراد مجبورند دندان‌های خراب خود را بکشند؛ اما از آنجا که جای خالی این دندان‌ها بسیار آزاردهنده است، اکثر افراد به دنبال روش برای جایگزینی دندان‌های پوسیده هستند. قبل‌ترها دندان‌های مصنوعی کامل و یا تکه‌ای، رواج بسیاری داشت. البته چون روش دیگری برای جایگزینی نبود افراد به ناچار از دندا‌های مصنوعی استفاده می‌کردند که قطعاً معایب بسیاری داشت. امروزه دنداپزشکان متبحر با ایمپلنت دندان از دغدغه‌های افراد کاسته‌اند. البته دندان کاشته شده در این روش نیز مصنوعی بوده و به دلیل قابلیت‌هایی که دارد بسیار شبیه به دندان طبیعی است. دکتر رضا شاکر متخصص جراحی لثه و ایمپلنت، بهترین متخصص ایمپلنت در تهران است که بیش از بیست هزار کاشت دندان مصنوعی با پایه ایمپلنت را با موفقیت انجام داده و کارنامه درخشانی را برای خود ثبت کرده است.

این دندانپزشک متخصص و با تجربه دارای برد تخصصی جراحی لثه و ایمپلنت از دانشگاه شهید بهشتی است و حدود ۱۰ سال فعالیت حرفه‌ای در این عرصه دارد. بنابراین اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که بیش از هر چیز به سلامت دندان خود اهمیت می‌دهید، دکتر شاکر بهترین انتخاب است. علاوه بر این که دکتر شاکر، خود بهترین متخصص ایمپلنت است و در این زمینه سال‌ها تجربه علمی و عملی دارد، از حرفه‌ای‌ترین تجهیزات روز دنیا و پیشرفته‌ترین استریلیزاسیون نیز در مطب خود استفاده می‌کند و با کمترین ریسک عمل‌های جراحی و ایمپلنت را انجام می‌دهد. حال که با این دندانپزشک حرفه‌ای آشنا شدید، بهتر است از خدمات وی نیز آگاه شوید. ایمپلنت دندان در تکنولوژی جدید به دو روش ایمپلنت دندان فوری یک روزه و ایمپلنت دیجیتال انجام می‌شود. ابتدا تعریف مختصری از ایمپلنت معمولی را بیان می‌کنیم تا ادامه مطالب را به خوبی درک کنید. قطعا اگر درک درستی از چگونگی انجام کاشت دندان داشته باشید، بهتر تصمیم خواهید گرفت‌.

جدید ترین روش‌های کاشت دندان با پایه ایمپلنت در مطب دکتر شاکر

ایملنت یک روزه: در گذشته و در روش سنتی ایمپلنت دندان ابتدا دندان پوسیده را می‌کشیدند و حدود ۲ تا ۴ ماه به لثه استراحت می‌دانند تا بتوانند ایمپلنت را قرار دهند. سپس چند ماه دیگر هم صبر می‌کردند تا ایمپلنت‌ها جوش خورده و جای دندان قرار بگیرند. در تکنولوژی جدید کاشت دندان که به ایمپلنت دندان فوری یا یک روزه معروف است، تمام مراحلی که طی یک پروسه چند ماهه انجام می‌شد، تنها در یک روز انجام می‌شود. در حقیقت در این روش بیمار دیگر برای بهبود جای زخم حاصل از کشیدن دندان و جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک، صبر نمی‌کند و این زمان چند ماهه حذف می‌شود. گذشته از این که درصد موفقیت در ایمپلنت دندان فوری بسیار بالا است، افراد دیگر از نداشتن دندان خجالت‌زده نمی‌شوند و می‌توانند زیبایی لبخند خود را در عرض چند ساعت به دست آورند.

مزایای ایمپلنت دندان فوری

در ایمپلنت فوری، پایه ایمپلنت بهتر به استخوان فک متصل می‌شود، بافت لثه بهتر و سریع‌تر بهبود می‌یابد و احتمال بروز مشکل به حداقل می‌رسد. چون با ترمیم فوری از ورود باکتری به داخل دندان جلوگیری می‌شود. در ایمپلنت فوری سرعت و ظرافت کار بسیار بالا است و اقدامات جراحی به حداقل می‌رسد اما افراد نگرانی‌های بسیاری از بابت نحوه صحیح جوش خوردن ایمپلنت به استخوان فک و موفقیت کاشت دارند. به هر حال این عمل در حالت طبیعی به ۶ ماه زمان نیاز دارد تا موفقیت آن حتمی شود. البته دکتر شاکر بیماران خود را از بابت این نگرانی‌ها خاطر جمع و آسوده می‌کند. تنها با رعایت برخی نکات و دستورالعمل‌ها می‌توان به موفقیت صددرصدی رسید.

حدود ۳ تا ۶ ماه زمان نیاز است که جوش خوردگی به طور کامل انجام شود. از آنجا که در ایمپلنت  دندان فوری عمل جوش خوردگی باید در حالت سکون ایمپلت صورت بگیرد و جای‌گیری درست آن از اهمیت بسیاری برخوردار است، باید تا چند ماه از گاز زدن مواد غذایی سفت بپرهیزید و از سیگار کشیدن نیز اجتناب کنید. به این نکته توجه کنید تنها در صورتی می‌توانید از روش کاشت ایمپلنت دندان فوری استفاده کنید که دندانپزشک کیفیت استخوان فک شما را از لحاظ تراکم، عدم وجود عفونت، عمق مناسب و میزان فشار وارده صحیح به دندان  بررسی کرده و صلاحیت شما را اعلام کند.

ایمپلنت دیجیتال:

این روش کاشت نیز مانند روش ایمپلنت دندان فوری در تایم کوتاهی انجام می‌شود، با این تفاوت که در روش دیجیتال دندانپزشک از تکنولوژی روز بهره می‌گیرد و با استفاده از رادیولوژی، میزان استخوان را اندازه‌گیری کرده و با تعیین طول و قطر ایمپلنت متناسب با استخوان فک، قالب کلی دندان بیمار را طراحی می‌کند. در واقع تمام اقدامات برای یک کاشت موفق و دندان زیبا با کامپیوتر طراحی می‌شود. بنابراین حتی می‌توان نمونه‌های پیچیده را نیز با این روش با موفقیت انجام داد‌. از مزایای ایمپلنت دندان فوری به روش دیجیتال می‌توان به سرعت و دقت بالا و تحویل پروتز دندان در همان روز جراحی اشاره کرد.

نحوه برقراری ارتباط با مطب دکتر شاکر

شما می‌توانید برای رزرو نوبت جهت ایمپلنت دندان فوری در مطب دکتر رضا شاکر از طریق لینک https://drshakerclinic.com/  به صورت مستقیم وارد سایت کلینیک دکتر شوید. سایر راه‌های ارتباطی و اطلاعات تماس نیز به شرح زیر است.

تلفن مطب: ۰۲۱۲۲۳۷۵۶۴۸- ۰۲۱۲۲۳۷۵۶۷۱

شماره واتساپ برای مشاوره ایمپلنت: ۰۹۰۴۴۰۶۶۰۶۲

آدرس اینستاگرام: dr.r.shaker@

لوکیشن و آدرس مطب: سعادت آباد، بین چهار راه سرو و میدان کتاب بیست متری آسمان نبش پنجم شرقی، پلاک ۳۸ طبقه اول.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha