در بین مسافرت‌های داخلی بلیط مشهد ساری از بلیط‌های بسیار پرطرفدار و مهم شناخته می‌شود. مسیرها و شیوه‌های مختلفی برای رسیدن به مقصد در این سفر وجود دارند و به‌طبع آگاهی از آن‌ها قبل از خرید بلیط و ثبت نام سفر بین شهری بسیار حائز اهمیت است. ما به تمامی آن‌ها در این مطلب از جمله بلیط اتوبوس مشهد ساری ، بلیط هواپیما ارزان مشهد و... اشاره می‌کنیم. پس با قاصدک24 همراه باشید.

رعایت 5 نکته قبل از خرید بلیط مشهد به ساری

در بین مسافرت‌های داخلی بلیط مشهد ساری از بلیط‌های بسیار پرطرفدار و مهم شناخته می‌شود. مسیرها و شیوه‌های مختلفی برای رسیدن به مقصد در این سفر وجود دارند و به‌طبع آگاهی از آن‌ها قبل از خرید بلیط و ثبت نام سفر بین شهری بسیار حائز اهمیت است. ما به تمامی آن‌ها در این مطلب از جمله بلیط اتوبوس مشهد ساری ، بلیط هواپیما ارزان مشهد و... اشاره می‌کنیم. پس با قاصدک24 همراه باشید.

  1. از مشهد به ساری با چی بریم؟

زمانی که قصد سفر به مکانی را داشته باشیم اولین سوالی که به ذهنمان می‌رسد "با چی بریم؟" است. انتخاب بهترین وسیله نقلیه، اولین نکته‌ی مهم قبل از خرید بلیط مشهد ساری معرفی می‌شود. پیرامونِ این که در بین آن‌ها کدام بهتر است یا قطار ارزان تر است یا بلیط اتوبوس مشهد و... همیشه در بین خانواده یا اعضایی که قرار است همسفر ما باشند، بحث بوده است.

بهترین وسیله نقلیه در سفر مشهد ساری چیست؟

به‌علت طولانی‌بودن مسافت، بسیاری از افراد تمایل دارند هرچه سریع‌تر به مقصد برسند و درگیر دردسرهای جاده‌ای مانند ترافیک، خراب‌شدن ماشین، سختی گرما یا سرمای راه و حتی تصادف نشوند.

اگر شما نیز قصد صرفه‌جویی در زمان و تجربه‌ی سفری آرام دارید و به قیمت بلیط، اهمیت چندانی نمی‌دهید؛ بلیط هواپیما مشهد ساری (بلیط هواپیما ساری مشهد) را خریداری کنید. با این روش در کمترین زمان ممکن به مقصد خود خواهید رسید و دیگر خبری از ترافیک و مشکلات جانبی نیست.

برای برخی دیگر از افراد قیمت بلیط هواپیما و هزینه‌ای که صرف رسیدن‌به مقصد می‌کنند؛ اهمیت زیادی دارد. آن‌ها نه تنها به زمان و ساعاتی که در مسیر هستند اعتراض نمی‌کنند بلکه از زیبایی‌های جاده و اتفاقات غیرمنتظره‌ی آن لذت می‌برند. اگر شما نیز مانند آن‌ها فکر می‌کنید، بهترین توصیه‌ای که برایتان داریم خرید بلیط اتوبوس مشهد ساری ( ghasedak24.com/bus-ticket ) است. سفری ارزان ولی باکیفیت! حتی می‌توانید برای راحت‌تربودن از اتوبوس های VIP استفاده کنید.

رعایت 5 نکته قبل از خرید بلیط مشهد به ساری

گرچه زمان دستیابی به مقصد فاکتور مهمی در سفر تعریف می‌شود اما به شما برای این انتخاب تبریک می‌گوییم! زیرا جاده ی مشهد به ساری از خیره‌کننده‌ترین و زیباترین جاده‌های ایران است که در ادامه مرور کوتاهی هم بر آن‌ها خواهیم داشت.

ناگفته نماند به‌جای خرید بلیط اتوبوس مشهد، از خودروهای شخصی یا تاکسی نیز می‌توانید استفاده کنید ولی هزینه‌ی بیشتری را متقبل خواهید شد.

دسته‌ی سومی نیز از افراد وجود دارند که علاوه‌بر زمانِ پیمودن مسیر و قیمت بلیط، به تماشای جاهای دیدنی جاده اهمیت ویژه‌ای می‌دهند. قاصدک24 به این افراد خرید بلیط قطار مشهد (بلیط قطار ساری) را توصیه می‌کند. با این روش نه تنها متوجه سختی راه و طولانی‌بودن آن نخواهید شد بلکه ترافیک و مشکلات جاده‌ای برایتان بی‌معنا خواهد بود. زیرا به‌راحتی می‌توانید در قطار بخوابید، استراحت کنید، از سرویس بهداشتی استفاده کنید و هر زمان که احساس گرسنگی کردید از بوفه قطار خرید کنید. این روش بهترین روش سفر به مشهد یا ساری است. آسان، نسبتا ارزان و پر از امکانات!

بنابراین اگر در شرف مسافرت به شمال یا مشهد مقدس هستید، می‌توانید به‌راحتی از سایت قاصدک24 بلیط اتوبوس مشهد ساری، بلیط قطار مشهد ساری رجا یا بلیط هواپیما ارزان را خریداری کنید. همچنین اگر استفاده از اپلیکیشن موبایل برایتان آسان‌تر است، توصیه می‌کنیم برنامه قاصدک24 را دانلود کنید.


2- از مشهد تا ساری (یا بلعکس) چند ساعت راهه؟

قبل از خرید بلیط مازندران مشهد، آگاهی از ساعاتی که در سفر هستید بسیار مهم است. زیرا وسایلی که باید با خود داشته باشید مانند: موادغذایی، پوشاک و... همگی به زمان پیمودن مسیر بستگی دارد. البته خود آن نیز وابسته به شیوه حمل‌ونقل است که در بالا از آن یاد کردیم. اکنون به بررسی تمامی روش‌ها می‌پردازیم.

فاصله ی ساری مشهد با قطار چند کیلومتره؟

اگر سفر با قطار و مسیر زمینی را انتخاب کردید چه از مشهد به ساری بروید و چه از ساری به مشهد، 14 ساعت در راه هستید. در زیر ایستگاه های قطار مشهد به ساری را مشاهده می‌کنید. شما می‌توانید باتوجه به محل سکونت خود در هر کدام از ایستگاه‌های موردنظر سوار یا از قطار پیاده شوید.

  1. ایستگاه کاشمر
  2. ایستگاه اسفراین
  3. ایستگاه شاهرود
  4. ایستگاه دامغان
  5. ایستگاه سمنان
  6. ایستگاه گرمسار
  7. ایستگاه فیروزکوه
  8. ایستگاه قائم شهر

دو نکته مهم قبل از خرید بلیط مشهد ساری با قطار

  1. فراموش نکنید به‌علت طولانی‌بودن مسیر حتما فکری برای سرگرم‌شدن خود و گذراندن وقت بکنید. بازی‌های فکری، خواندن کتاب، حل جدول، گوش‌دادن به موسیقی، قدم‌زدن در خارج از کوپه ها و تماشای مناظر، دیدن فیلم و... می‌توانند برای ساعاتی شما را مشغول کنند.
  2. توصیه می‌شود حتما قبل سفر از داشتن دستمال کاغذی، مایع ضدعفونی کننده، قرص مسکن و دیگر داروهای موردنیاز خود اطمینان حاصل کنید.

مدت زمان پرواز مشهد ساری چقدره؟

اگر پرواز داخلی و سفر با هواپیما را انتخاب کردید، حداقل 1 ساعت و حداکثر 1 ساعت و 30 دقیقه در راه هستید. به یاد داشته باشید حتما قبل‌از پرواز مشهد به ساری (بلعکس)، به‌علت آگاهی از تاخیرها یا اتفاقات غیرمنتظره کمی زودتر در فرودگاه حاضر باشید. همچنین قبل از سوارشدن اطمینان حاصل پیدا کنید وسایل فلزی یا ممنوعه‌ی خود را تحویل داده باشید.

شما می‌توانید برای خرید بلیط هواپیما ارزان و داشتن سفری مطمئن از سایت قاصدک24 استفاده کنید و دیگر نگران معتبربودن خرید اینترنتی خود نباشید.

فاصله ی ساری تا مشهد با اتوبوس چند کیلومتره؟

اگر بلیط اتوبوس مشهد و سفر جاده ای را انتخاب کردید، 2 راه برای رسیدن به مقصد وجود دارد. (مسیر مشهد به ساری نیز از همین شهرها می‌گذرد.)

مسیر اول ساری به مشهد: 735 کیلومتر و 8 ساعت و 32 دقیقه به طول می‌انجامد.

رعایت 5 نکته قبل از خرید بلیط مشهد به ساری

مسیر دوم ساری به مشهد: 758 کیلومتر و 9 ساعت و 22 دقیقه به طول می‌انجامد.

رعایت 5 نکته قبل از خرید بلیط مشهد به ساری

دو نکته مهم قبل از خرید بلیط مشهد ساری با اتوبوس (سفر جاده‌ای)

رعایت 5 نکته قبل از خرید بلیط مشهد به ساری

  1. در سفر به مشهد با اتوبوس (یا به ساری)، سبک سفر کنید! بستن چمدان سنگین شما را در حمل‌ونقل آن به زحمت خواهد انداخت. زیرا پس از رسیدن به مقصد، با توجه به فاصله‌ی هتل یا محل اقامت شما از ترمینال مجبور به کمی پیاده‌روی خواهید بود و ممکن است بلافاصله تاکسی پیدا نکنید.
  2. از آنجایی که احتمالا مجبور می‌شوید شب را در یکی‌از شهرهای بین ساری و مشهد اطراق کنید؛ بهتر است چادر مسافرتی همراه خود داشته باشید زیرا امکان دارد در اجاره‌ی مسافرخانه یا هتل به مشکل بربخورید.
  3. اگر با خودروی شخصی سفر می‌کنید حتما قبل از حرکت از ایمنی ماشین و تاریخ اعتبار بیمه‌ی آن مطمئن شوید. ناگفته نماند جاده ی نیشابور کمی ناهموار است بنابراین جانب احتیاط را رعایت کنید.
  4. از آنجایی که آب و هوای مشهد گرم و خشک است حتما در فصول تابستان از لباس‌های خنک، سبک و رنگ روشن استفاده کنید تا گرمای مسیر موجب آزارتان نشود. همچنین اگر مسافر ساری هستید از آنجایی که هوا مرطوب و خنک‌تر از مشهد است توصیه می‌شود لباس‌های سبک و نخی بردارید و حتما یک پتوی مسافرتی همراه خود داشته باشید.

3- این خوراکی‌ها را نخورید!

همانطور که در بالا ذکر شد مسافت زیادی را از ساری به مشهد یا بلعکس در پیش دارید. بنابراین انتخاب غذا و خوراکی‌های مناسب قبل از خرید بلیط اتوبوس مشهد ساری یا بلیط قطار مشهد از دیگر نکات مهم سفر شناخته می‌شوند.

شما حداکثر 2 ساعت با هواپیما، 14 ساعت با قطار و در سفر جاده ای حداکثر 10 ساعت در راه هستید، بنابراین:

  1. باید موادغذایی‌ایی را انتخاب کنید که چرب و پراز روغن نباشند.
  2. خوراکی‌ها بیشتر دارای سبزیجات و ارزش غذایی مفید باشند.
  3. از فست‌فود و غذاهای ناسالم استفاده نکنید.
  4. به‌جای بردن تنقلات از خشکبار مصرف کنید.
  5. سعی کنید از بردن غذاهایی که نیاز به یخچال دارند خودداری کنید زیرا به‌علت گرمای هوا یا نبود یخچال و فضای نگهداری مناسب، امکان فاسدشدن آن وجود دارد. مسمومیت غذایی از دیگر نکات بسیار مهمیست که باید تمام تلاش خود را بکنید از آن دور بمانید.

نکته‌ای که باید بدانید این است که معمولا غذاهای قطار و هواپیما محبوب نبوده یا مملواز خورشت‌های چرب و گران‌قیمت هستند، لذا همراه‌داشتن موادغذایی در سفرهای طولانی مهم شناخته می‌شود.

4- بهترین زمان خرید بلیط مشهد ساری (ساری به مشهد)

همانطور که می‌دانید مشهد مقدس و مازندران سرسبز از استان‌های پرجمعیت، بزرگ و محبوب ایران هستند و سالانه افراد زیادی به آنجا سفر می‌کنند. بنابراین دور از انتظار نیست اگر بگوییم خرید بلیط اتوبوس مشهد ساری یا بلیط ساری مشهد به‌ویژه برای مناسبات مذهبی یا تعطیلات مناسبتی اصلا آسان نیست. لذا توصیه می‌کنیم از یک الی دو ماه قبل برای خرید آن اقدام کنید تا با عبارت ناخوشایند "ظرفیت تکمیل" مواجهه نشوید.

اگر شلوغی مشهد و ترددهای بسیار آن آزارتان می‌دهد می‌توانید در ماه رمضان یا زمستان به آنجا سفر کنید زیرا در این زمان‌ها سفرها کمتر و خراسان رضوی خلوت‌تر است.

5 - دو نکته مهم درباره رزرو هتل

یکی دیگر از فاکتورهای مهم، اقدامات رزرو هتل قبل از خرید بلیط اتوبوس مشهد ساری یا سایر بلیط‌هاست. اتفاقی که شاید اغلب افراد با آن روبه‌رو شده باشند، پربودن ظرفیت هتل‌ها به‌ویژه در شهرهای توریستی است.

  1. نکته‌ای که باید در این زمینه رعایت کنید، انتخاب هتل های نزدیک حرم امام رضا است. با رعایت این موضوع دیگر دچار رفت‌وآمدهای بسیار و ترافیک‌های سرسام‌آور نخواهید شد و حتی می‌توانید با کمی پیاده‌روی به حرم مطهر برسید. همچنین اگر مسافر ساری هستید به هتل‌ها و سوییت‌های نزدیک دریا اولویت بیشتری بدهید تا در حمل‌ونقل دچار مشکل نشوید.
  2. از آنجایی که به‌سرعت هتل ها و مسافرخانه ها در مشهد پر می‌شوند و ممکن است مکان‌های باقیمانده گران‌تر از حدمعمول باشند یا نظر شما را جلب نکنند؛ حتما رزرو هتل را به حداقل یک ماه قبل از سفر موکول کنید.

در زیر تصاویر بسیار زیبای مسیر ریلی ساری مشهد را مشاهده می‌کنید:

رعایت 5 نکته قبل از خرید بلیط مشهد به ساری

در پایان یادآور می‌شویم برای خرید بلیط اتوبوس مشهد ساری یا بلیط ساری مشهد می‌توانید به سایت قاصدک24 مراجعه کنید. در زیر بخشی‌از آن‌ها را مشاهده می‌کنیم:

  • بلیط هواپیما ارزان مشهد + قیمت
  • بلیط قطار مازندران، بلیط رجا
  • مشاهده قیمت بلیط اتوبوس مشهد ساری
  • خرید بلیط ساری مشهد یا رزرو آن
  • رزرو بلیط هواپیما مشهد
  • قیمت بلیط اتوبوس مشهد تهران
  • و...

توجه داشته باشید که این سایت محدودبه خرید بلیط نمی‌شود! بلکه در قاصدک24 امکان رزرو هتل و اقامتگاه مناسب در سفر نیز وجود دارد. شما می‌توانید ابتدا مشخصات هتل‌ها را مانند قیمت رزرو هتل، امکانات آن‌ها، تصاویر اتاق‌ها، محوطه و... مشاهده کنید؛ سپس باتوجه به نیاز و شرایطتان یکی‌از آن‌ها را انتخاب کنید.

قاصدک24 که به آژانس خدمات مسافرتی فرش تا عرش قاصدک کارمانیا تعلق دارد، تمامی بلیط‌های موردنیاز شما را ارائه داده است. در صورت داشتن هرگونه سوال با پشتیبانی قاصدک24 تماس بگیرید.

شماره تماس: ۰۲۱-۷۵۲۶۹

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha