رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری بیماران در راهرو بیمارستان گلستان، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم با کمبود تخت عادی و ICU مواجه هستیم اما هیچ بیماری بدون ارائه خدمات نمانده است؛ حتی تخت‌های اضافی به بخشی تحمیل شده یا بیمار در راهرو نگهداری شده است تا بیماران خدمات درمانی را دریافت کنند.

از نگهداری بیماران در راهروی بیمارستان‌ها تا تحمیل تخت اضافی

سلامت نیوز: رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با اشاره به بستری بیماران در راهرو بیمارستان گلستان، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم با کمبود تخت عادی و ICU مواجه هستیم اما هیچ بیماری بدون ارائه خدمات نمانده است؛ حتی تخت‌های اضافی به بخشی تحمیل شده یا بیمار در راهرو نگهداری شده است تا بیماران خدمات درمانی را دریافت کنند.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا،دکتر فرهاد ابول‌نژادیان اظهار کرد: در پی دستور وزیر بهداشت، اجرای طرح واکسیناسیون سیار با کمک معاونت بهداشت دانشگاه علوم پزشکی اهواز و بسیج جامعه پزشکی از سه روز پیش در دو منطقه حاشیه‌ای منبع آب و عین ۲ اهواز آغاز شده است.


 وی افزود: افراد هدف این طرح جمعیت بالای ۶۰ سالی هستند که تاکنون برای واکسیناسیون اقدام نکرده‌اند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز با تایید انتشار خبری مبنی بر بستری بیماران در راهروی بیمارستان گلستان اهواز گفت: در تامین تحت بیمارستانی دچار مشکل هستیم و به شدت کمبود تخت داریم.


وی افزود: در تلاش برای راه‌اندازی مجدد بیمارستان آیت‌الله طالقانی قدیم اهواز هستیم؛ ۱۰۰ تخت بستری آماده شده است و امیدواریم صبح پنجشنبه وارد چرخه کرونا شوند.


ابول‌نژادیان که در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کرد، گفت: بارها اعلام کرده‌ایم با کمبود تخت عادی و ICU مواجه هستیم اما هیچ بیماری بدون ارائه خدمات نمانده است؛ حتی تخت‌های اضافی به بخشی تحمیل شده یا بیمار در راهرو نگهداری شده است تا بیماران خدمات درمانی را دریافت کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha