مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۱۹۷۳۱ بیمار جدید کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.

شناسایی ۱۹۷۳۱ بیمار جدید کووید۱۹/ تزریق یک میلیون و ۳۴۸ هزار دُز واکسن در شبانه روز گذشته

سلامت نیوز:مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در اطلاعیه ای از شناسایی ۱۹۷۳۱ بیمار جدید کووید۱۹ در شبانه روز گذشته خبر داد.
به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، متن این اطلاعیه به شرح زیر است: تا کنون ۲۶ میلیون و ۱۳۹ هزار و ۱۳۳ نفر دُز اول واکسن کرونا و ۱۳ میلیون و ۷۵ هزار و ۶۰۱ نفر نیز دُز دوم را تزریق کرده اند و مجموع واکسن های تزریق شده در کشور به ۳۹ میلیون و ۲۱۴ هزار و ۷۳۴ دُز رسید. 

در شبانه روز گذشته یک میلیون و ۳۴۸ هزار و ۱۸۳ دُز واکسن کرونا در کشور تزریق شده است. 

 افراد واجد شرایط برای تزریق واکسن حتما در سامانه salamat.gov.ir ثبت نام کنند.

 از دیروز تا امروز ۲۴ شهریور ۱۴۰۰ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، ۱۹ هزار و ۷۳۱ بیمار جدید مبتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد که سه هزار و ۱۶ نفر از آنها بستری شدند. 

مجموع بیماران کووید۱۹ در کشور به ۵ میلیون و ۳۶۰ هزار و ۳۸۷ نفر رسید. متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۴۵۲ بیمار کووید۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۱۱۵ هزار و ۶۱۹ نفر رسید. 

خوشبختانه تا کنون ۴ میلیون ۶۵۴ هزار و ۵۵۸ نفر از بیماران، بهبود یافته و یا از بیمارستانها ترخیص شده اند. ۷ هزار و ۵۴ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در بخش های مراقبت های ویژه بیمارستانها تحت مراقبت قرار دارند.

 تا کنون ۳۰ میلیون و ۵۵۷ هزار و ۷۳۷ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است. 

در حال حاضر ۱۶۸ شهر کشور در وضعیت قرمز، ۲۰۹ شهر در وضعیت نارنجی و ۷۱ شهر در وضعیت زرد قرار دارند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha