سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت، از ابتدای همه گیری کووید۱۹ تاکنون ۱۵ نیروی این سازمان جان خود را فدای عرصه سلامت کرده و نیز ۶۵۰۰ نفر از کارکنان به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

۱۵ نیروی سازمان اورژانس کشور قربانی کرونا شده‌اند

سلامت نیوز: سرپرست سازمان اورژانس کشور گفت، از ابتدای همه گیری کووید۱۹ تاکنون ۱۵ نیروی این سازمان جان خود را فدای عرصه سلامت کرده و نیز ۶۵۰۰ نفر از کارکنان به این بیماری مبتلا شده و بهبود یافته‌اند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از وبدا، پیمان صابریان در پیامی به مناسبت بزرگداشت ۲۶ شهریور روز اورژانس، نیروهای اورژانس را نماد امید و تکیه‌گاه مردم دانست و از پرسنل پرتلاش این سازمان قدردانی کرد.

وی در این پیام تصریح کرد:‌ جایگاه ارزشمند و والای تلاشگران عرصه اورژانس پیش بیمارستانی هنگامی نمایان می‌شود که سپید پوشان اورژانس ۱۱۵ در اولین لحظات بروز یک حادثه بر بالین بیماران حاضر و حفظ حیات آنان را بر عهده می‌گیرند، بر خود می بالیم که افرادی پاک طینت، نیکو سرشت و با سعه صدر، همراه با حس نوع دوستی و با بهره گیری از دانش روز که توشه گرفته از عشق و انسانیت است، در این سازمان  فعالیت دارند.

صابریان ادامه داد: درود بی پایان بر شما فرشتگان نجات که در تمامی لحظات سخت و جان فرسا، از آسایش خود چشم پوشیده و در جهت نجات جان انسان ها از هیچ کوششی دریغ نمی ورزید. وجود کادر خستگی‌ناپذیر اورژانس برای سلامت جامعه موهبتی است الهی و برکات خدمت شما برای همیشه در اذهان مردم این مرز و بوم ماندگار خواهد ماند. بی‌شک، نیروهای اورژانس به عنوان امید و تکیه‌گاه مردم شناخته شده‌اند و جایگاه آن‌ها در کمک به مردم، برای همیشه برجسته خواهد ماند.

سرپرست سازمان اورژانس تصریح کرد: از ابتدای همه گیری کوید ۱۹ تاکنون بیش از ۶۵۰۰ نفر از کارکنان سازمان اورژانس کشور به این بیماری مبتلا و بهبود یافته اند همچنین تقدیم ۱۵ شهید مدافع سلامت به این کشور پهناور گواه جانفشانی‌ها و تلاش‌های فداکارانه کارکنان سازمان اورژانس کشور در عرصه سلامت است، دلسوزان اورژانس پیش بیمارستانی علاوه بر انجام ماموریت های ذاتی خود در شهر ها و جاده ها در اقصی نقاط کشور بیش از  ۱میلیون ماموریت مرتبط با بیماری کووید ۱۹ در سراسر کشور انجام داده اند و در طی این دوماه اخیر بمنظور کمک به سیستم بهداشت کشور تنها در استان تهران بیش از ۵۰۰ هزار دوز واکسن تلقیح نموده اند.

وی افزود:‌ اینجانب ضمن تقدیر از اقدامات گسترده و تاثیر گذار این عزیزان، روز ۲۶ شهریور که مصادف با چهل و ششمین سالروز تاسیس اورژانس پیش بیمارستانی کشور است را به مقام عالی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، خانواده شهدای اورژانس اعم از شهدای جنگ تحمیلی و شهدای مدافعین سلامت، کلیه پرسنل خدوم و زحمتکش اورژانس پیش بیمارستانی و خانواده های ایشان تبریک عرض می نمایم و با تمام وجود دستان پر مهر تک تک همکاران عزیزم را در اقصی نقاط کشور به گرمی می فشارم. امیدوارم با کمک شما عزیزان و در سایه توجهات حضرت مهدی (عج) و تحت زعامت مقام معظم رهبری بتوانیم بیش از پیش در خدمت مردم عزیز کشورمان باشیم، انشالله.


برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha