داروخانه به مکانی گفته می شود که در آن علاوه بر اینکه داروهای از پیش ساخته شده به فروش می رسد برخی داروهای ترکیبی ، آرایشی و بهداشتی و.. فروخته می شود . داروخانه دکتر نیرومند ، داروخانه شبانه روزی در سعادت آباد است که زیر نظر پزشکانی مجرب و حاذق اداره می شود و علاوه بر فروش داروهای از پیش ساخته داروهایی را نیز به فروش می ساند که برخی از آن ها توسط داروسازان داروخانه ساخته می شود .

داروخانه شبانه روزی دکتر نیرومند

سلامت نیوز: داروخانه به مکانی گفته می شود که در آن علاوه بر اینکه داروهای از پیش ساخته شده به فروش می رسد برخی داروهای ترکیبی ، آرایشی و بهداشتی و.. فروخته می شود .

داروخانه دکتر نیرومند ، داروخانه شبانه روزی در سعادت آباد است که زیر نظر پزشکانی مجرب و حاذق اداره می شود و علاوه بر فروش داروهای از پیش ساخته داروهایی را نیز به فروش می ساند که برخی از آن ها توسط داروسازان داروخانه ساخته می شود .

در کشور ما در حدود 12700 داروخانه وجود دارد که در حدود 3000 واحد از این داروخانه ها در پایتخت هستند .

یک داروساز چه وظایفی دارد؟

یک داروساز می تواند بنا به دلخواه در بیمارستان و یا داروخانه های خارج از مراکز درمانی مشغول به کار شود و یا حتی داروخانه خود را راه اندازی نماید ، در هر حالت او به عنوان یک داروساز باید به وظایفی عمل کند که در ذیل توضیح می دهیم:

  • نسخه های بیماران را دریافت و داروهای بیماران را آماده کند .
  • در خصوص آن دارو توضیحاتی را به بیمار بدهد و در خصوص نحوه مصرف دارو او را رهنمایی کند .
  • در خصوص موجودی های داروخانه آگاه باشد .
  • جهت رفاه حال بیماران با شرکت های بیمه حداکثر همکاری را به عمل آورد .
  • و در پایان چنان چه اگر او رئیس داروخانه می باشد باید کارمندان را مدیریت و بر آن ها نظارت داشته باشد .

برای این که یک شخص بخواهد داروخانه تاسیس کند می تواند حداقل مدرک دیپلم را داشته باشد تا مجوز تاسیس را بگیرد ، اما آن چه که مسلم است این است که شخصی که در رشته داروسازی تحصیل کرده و مدرک مقطع تحصیلی بالاتری را دارد می تواند در رتبه بندی و نمره دهی نمره بالاتری را جهت اخذ مجوز کسب نماید مورد دیگری که در کسب این مجوز دخیل است جمعیت شهر محل احداث داروخانه می باشد ، در این شرط قید شده است که به ازای هر 4500 نفر یک داروخانه می تواند مجوز بگیرد، مورد دیگری که برای سازمان غذا و دارو امتیاز بالایی دارد این مورد است که شخص دارو ساز که قصد راه اندازی داروخانه را دارد الزاما باید سابقه کار داشته باشد .

چنان چه شخص بتواند در شهرهای محروم کار کند به طور مسلم امتیاز بالاتری نسبت به افرادی که مثلا در شهر تهران کار می کنند می گیرد .

تمامی داروخانه های سطح کشور برای اینکه بتوانند به فعالیت خود ادامه دهند و بتوانند فعالیت کنند نیاز به شخصی دارند که به او مسئول فنی داروخانه می گویند.

مسئول فنی چه کسی است و چه وظایفی دارد ؟

مسئول فنی داوخانه شخصی است که در رشته های داروسازی و رشته های مرتبط آن تحصیل کرده است و پس از معرفی شدن به یک دانشگاه علوم پزشکی و بررسی صلاحیتش می تواند به عنوان مسئول فنی داروخانه مد نظر مشغول به کار گیرد مورد دیگر در رابطه با داروخانه ها سهمیه فروش هر داروخانه می باشد . به این حالت که هر داروخانه با توجه جمعیت منطقه و سطحی که دارد از سمت سازمان غذا و دارو می تواند از هر دارو به یک میزان خاص و مشخص دریافت کند و به فروش برساند .

برخی از دارو که قاچاقی می باشند اجازه توزیع و عرضه در داروخانه ها را ندارند اما چنان چه داروخانه ای این داروها را به فروش برساند از سمت سازمان غذا و دارو توبیخ خواهد شد.

داروخانه منتخب چه داروخانه ای است ؟

داروخانه های منتخب توسط سازمان غذا و دارو انتخاب می شوند ، وجه تمایز این داروخانه ها با سایر داروخانه های معمولی در این می باشد که سازمان غذا و دارو برخی از داروها را تنها از طریق این داروخانه ها به فروش می رساند .

داروخانه دکتر نیرومند ، داروخانه منتخب سعادت آباد و شهرک غرب می باشد، شما می توانید داروهای خاص ، کم یاب و سهمیه ای را از طریق این داروخانه خریداری نمایید .

داروخانه دکتر نیرومند یکی از معدود داروخانه هایی است که لوازم آرایشی بهداشتی ، ارتوپدی ، برخی مکمل های تقویتی و … را علاوه بر حضوری به صورت آنلاین از طریق وب سایت و یا اینستاگرام به فروش می رساند .

همچنین این داروخانه با بهره گیری از بهترین مشاوران پوست و مو و بهترین مشاوران فروش ، پکیج هایی را برای گروه های متفاوت سنی فراهم کرده تا علاوه بر آن که شما خریدی بدون دغدغه و بی کم و کاست داشته باشید ، بتوانید بهترین لوازم را خریداری نمایید .

داروخانه منتخب و شبانه روزی دکتر نیرومند یکی از معدود داروخانه هایی می باشد که جهت رفاه حال ورزشکاران عزیز پکیج هایی مناسب و با کیفیت را از بهترین برند ها نظیر : یورو ویتال ، کارن و … فراهم دیده است.

یکی از ویژگی های مثبت داروخانه شبانه روزی و منتخب دکتر نیرومند این است که علاوه بر توزیع انواع دارو و انواع لوازم بهداشتی ، کرم ها ، لوسیون ها ، ضد آفتاب ها و لوازم آرایشی را از بهترین برند های داخلی و خارجی نظیر : هگور ، سین بیونیم ، وچه ، سریتا ، اکسپرت ایج ، اریکه ، ژاک آندرل ، فلورمار ، کامان ، آمالفی ، و … مکمل های غذایی با برندهای معتبر در بازار را برای شما گردآوری کرده است .

ما با داشتن بهترین مشاوران پوست و مو می توانیم شما را در انتخاب محصولی مناسب پوست و موی تان همراهی کنیم تا لذت داشتن پوستی سالم و مویی درخشان و زیبا را تجربه کنید .

داروخانه شبانه روزی و منتخب دکتر نیرومند ، داروخانه ای است که در آن بهترین و متنوع ترین مولتی ویتامین ها ، مکمل ها ، تقویت کننده ها و … از بهترین برند ها و بهترین شرکت های سازنده وجود دارد .

با توجه به همه گیری ویروس کرونا و عنایت به این مسئله که داروخانه دکتر نیرومند یکی از داروخانه های منتخب منطقه می باشد، شما می توانید برای خرید برخی داروهای کرونا که فقط در داروخانه های منتخب عرضه می شوند به داروخانه ما مراجعه نمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha