معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن علمی پرستاری ایران بر تسری خدمات پرستاری به بستر و بطن جامعه تاکید کرد.

خدمات پرستاری باید به بستر جامعه تسری یابد

سلامت نیوز:معاون پرستاری وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در دیدار با اعضای هیات مدیره انجمن علمی پرستاری ایران بر تسری خدمات پرستاری به بستر و بطن جامعه تاکید کرد.


به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر عباس عبادی در دیدار اعضای هیات مدیره انجمن علمی پرستاری ایران، اظهار کرد: مردم زمانی شاهد آثار ارزشمند خدمات پرستاری و مراقبتی خواهند بود که این خدمات برای آنها در دسترس و قابل لمس باشد. بنابراین یکی از اولویت‌ها در ارتقای حرفه پرستاری تسری آن به بطن جامعه است.


وی با تاکید بر نقش انجمن‌های پرستاری برای دستیابی به پرستاری جامعه‌نگر، افزود: خدمات و رشته‌های پرستاری جهت ارائه خدمت هرچه بیشتر به جامعه باید گسترش یابد و انجمن‌های علمی می‌توانند به عنوان مشاور و اتاق فکر، از نظر علمی با معاونت پرستاری همکاری نزدیک داشته باشند.


آمادگی انجمن علمی برای مشاوره و کمک به وزارت بهداشت بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، در این دیدار دکتر مسعود فلاحی - رییس انجمن علمی پرستاری ایران نیز ضمن عرض تبریک و آرزوی موفقیت برای دکتر عبادی در کسوت معاون پرستاری وزارت بهداشت، آمادگی انجمن علمی را برای مشاوره و کمک در همه زمینه‌ها  اعلام کرد.


همچنین در ادامه دکتر نیکبخت - دبیر انجمن علمی، دکتر یغمایی - نایب رییس انجمن، دکتر الحانی - عضو هیات مدیره انجمن و دکتر مداح مادر پرستاری ایران مطالبی را در رابطه با خدمات پرستاری جامعه‌نگر و ضرورت توجه به آن بیان کردند.

  

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha