دوشنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۲
کد خبر: 318907

بر اساس پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی امروز (۱۹ مهرماه) در شرایط قابل قبول است اما با افزایش ترافیک شامگاهی، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

کیفیت هوای تهران در محدوده"قابل قبول"

سلامت نیوز:بر اساس پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، هوای پایتخت طی امروز (۱۹ مهرماه) در شرایط قابل قبول است اما با افزایش ترافیک شامگاهی، کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پرتردد پیش بینی می شود.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا ،براساس پیش‌بینی‌های انجام‌ شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران، در صبح امروز(۱۹ مهرماه) در بیشتر مناطق کیفیت هوا در محدوده‌ قابل‌ قبول قرار خواهد گرفت که ناشی از ناپایداری جوی و پراکندگی آلاینده‌ها طی ساعات گذشته است. حاکمیت جو نسبتاً آرام در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را محدود خواهد کرد.

همچنین با تداوم این شرایط جوی تا اواخر وقت دوشنبه (۱۹ مهرماه) همزمان با افزایش ترافیک شامگاهی بر غلظت ذرات معلق افزوده می‌شود و کاهش کیفیت هوا در بیشتر مناطق پرتردد را به‌دنبال خواهد داشت.

با افزایش نسبی تندی باد تا صبح روز سه‌شنبه (۲۰ مهرماه) انتظار می‌رود کیفیت هوا در محدوده قابل‌ قبول قرار بگیرد. رشد ناپایداری جوی در طول روز پراکندگی آلاینده‌ها را تا حدودی تسهیل خواهد کرد.

به‌تدریج با کاهش تندی باد تا اواخر وقت سه‌شنبه (۲۰ مهرماه) همزمان با افزایش ترافیک، افزایش غلظت ذرات معلق و کاهش کیفیت هوا در برخی مناطق پایتخت پیش‌بینی می‌شود.

آلاینده شاخص هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۷۰ بود و کیفیت هوای پایتخت در وضعیت قابل قبول قرار داشت. آلاینده شاخص هم‌اکنون «ذرات معلق کمتر از ۲.۵میکرون» با میانگین ۶۹ و کیفیت هوا در محدوده ‌قابل قبول است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha