دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان درباره ابعاد و علت قتل دختر ۲۲ ساله افغانستانی در شهرستان رفسنجان که به احتمال زیاد قتل ناموسی بوده است توضیح داد.

جزئیات قتل دختر افغان به دست پدر | کشف جسد دختر جوان از چاهی عمیق در رفسنجان

سلامت نیوز: دادستان عمومی و انقلاب رفسنجان درباره ابعاد و علت قتل دختر ۲۲ ساله افغانستانی در شهرستان رفسنجان که به احتمال زیاد قتل ناموسی بوده است توضیح داد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایرنا، ظهر روز گذشته با حضور عوامل انتظامی، اورژانس و آتش‌نشانی رفسنجان در ۱۰۰ کیلومتری شمال مرکز استان کرمان، پیکر بی‌جان یک دختر اهل افغانستان از چاهی با عمق ۱۲۰ متر در کمربندی نزدیکی دانشگاه کار این شهرستان بیرون کشیده شد.

ایمان شهسواری، دادستان رفسنجان در تشریح جزئیات این رویداد اعلام کرد: تحقیقات محلی پلیس از اردوگاه اتباع بیگانه افغان نیز به منظور روشن شدن ابعاد و علت این قتل آغاز شده است.

وی توضیح داد: براساس شواهد و مستندات موجود به نظر می‌رسد هنگام بیرون کشیدن پیکر مقتوله حدود ۲۴ ساعت از قتل گذشته بوده ولی پزشک قانونی زمان دقیق قتل را باید اعلام کند.

شهسواری با بیان این‌که به احتمال قوی علت قتل، ناموسی بوده است، اظهار کرد: بررسی‌های پزشکی قانونی مشخص می‌کند قتل قبل از انداختن مرحومه به چاه اتفاق رخ داده یا خیر.

دادستان رفسنجان ادامه داد: پدر دختر متواری است و اکنون دستور بررسی و تحقیق درباره قاتل و افراد مرتبط با قتل داده شده تا با دستگیری آنان ابعاد قتل روشن شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha