خرید آنلاین بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه بلیط در دوران همه‌گیری ویروس کروناست و شما را از شر این بیماری مصون نگه می‌دارد.

بهترین روش خرید بلیط اتوبوس در دوران کرونا

سلامت نیوز: این روزها همه کشورها کم‌وبیش درگیر ویروس کرونا هستند و هر کشوری متناسب با فرهنگ جامعه، دستورالعمل‌هایی را برای پیشگیری از انتشار این ویروس در رأس کارهای خود قرار داده است. در ایران نیز افراد زیادی قربانی ویروس کرونا شده‌اند؛ ولی به هر حال زندگی جریان دارد و یک‌سری کارها را نمی‌توان انجام نداد یا آن‌ها را به تأخیر انداخت.

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای درمان یا کارهای اداری مجبور شوید به شهر دیگری بروید. در این زمان قطعاً دغدغه رفت‌و‌آمد فکر شما را مشغول خواهد کرد. از طرفی سفر با خودروی شخصی همیشه امکان‌پذیر نیست و گاهی ممکن است شامل جریمه های جاده‌ای شوید؛ از طرف دیگر هم سفر با وسایل نقلیه عمومی خطر ابتلا به کرونا را بالا می‌برد و تا چند روز پس از سفر نگرانید که مبادا دچار کرونا شده باشید.

خرید بلیط وسایل نقلیه عمومی نیز در این دوران دشواری‌های خاص خودش را دارد که نمی‌توان از آن غافل بود. ما در این جا به شما راهکارهایی را نشان می‌دهیم تا بتوانید بلیط اتوبوس مقصدتان را به راحتی خریداری کنید و به سفری امن و دور از کرونا بروید.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس

چگونه در ایام کرونا با اتوبوس سفر کنیم؟

 

با توجه به همه‌گیری کرونا و سرعت انتشار این ویروس، بهتر است حتی‌الامکان از حضور در جمع پرهیز کنید؛ از این رو به هیچ عنوان به شما پیشنهاد نمی‌کنیم که بلیط اتوبوس مقصدتان را به روش حضوری خریداری کنید.

امروزه خرید آنلاین بلیط اتوبوس به کاری راحت و آسان تبدیل شده و شما می‌توانید در حین استراحت یا انجام هر کاری، بلیط مقصد خود را آنلاین بخرید. برای این کار شما به اینترنت و گوشی هوشمند یا یک رایانه نیاز دارید تا سامانه‌های فروش آنلاین بلیط را در مرورگر آن جستجو کنید.

به کمک یکی از این سایت‌ها مانند سایت ره بال آسمان ، بلیط اتوبوس مقصدتان را اینترنتی بخرید و علاوه بر این که از مزایای خرید آنلاین بلیط بهره‌مند ‌می‌شوید، در کمال امنیت و به دور از خطر ابتلا، بلیط خود را می‌خرید.

رعایت پروتکل‌های بهداشتی

سنجش دمای بدن برای تعیین کرونا در سفر با اتوبوس

 

اگر می‌خواهید در دوران کرونا با اتوبوس به سفر بروید و از جهت مصونیت و ایمنی از ابتلا امنیت خاطر داشته باشید، باید همان طور که از هم سفرانتان و از شرکت اتوبوسرانی انتظار دارید که پروتکل ها را رعایت کنند، خودتان نیز نهایت رعایت را به عمل آورید تا به امید خدا سفری امن داشته باشید. رعایت پورتکل‌های بهداشتی حتما از چند روز پیش از خرید بلیط باید در نظر گرفته شود. به عنوان مثال شما می‌خواهید بلیط اتوبوس تبریز را خریداری کنید و به تبریز بروید، در این صورت باید از چند روز پیش از سفرتان، دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت کنید و اگر خدایی ناکرده علائمی را در خود مشاهده می‌کنید یا مشکوک به کرونا هستید، از سفر صرف‌نظر کنید و سفرتان را به زمانی موکول کنید که خطر کرونا از شما دور شده است. علاوه بر مسافران، شرکت‌های مسافربری نیز باید نهایت دقت را در رعایت پروتکل‌های بهداشتی داشته باشند و بلیط‌های کم‌تری را برای هر سرویس بفروشند، مسافران را با فاصله زیاد از هم بنشانند و بعد از هر سفر، اتوبوس را ضدعفونی کنند و به مسافران پک بهداشتی بدهند.

چه نوع اتوبوسی در دوران کرونا برای سفر پیشنهاد می شود؟

انواع اتوبوس‌های درجه یک، VIP کلاسیک و VIP تخت‌شو در دوران کرونا، برای جابجایی مسافران از شهرهای کوچک و بزرگ به مقصدشان آماده‌اند؛ اما سؤال این است که امکان ابتلا به کرونا در چه اتوبوس‌هایی کم‌تر است؟! اتوبوس‌های درجه یک به این دلیل که فاصله بین صندلی‌هایشان کم است، برای سفر در دوران کرونا چندان مناسب نیستند؛ مگر این که رانندگان و شرکت‌های مسافربری هر مسافری را با فاصله حداقل یک متر از مسافر دیگر بنشانند. اتوبوس‌های VIP فاصله مناسب‌تری بین صندلی‌هایشان دارند؛ زیرا صندلی‌ها آن‌ها امکان تخت‌شدن یا نیمه تخت شدن دارند. بلیط این سرویس‌ها هر چند قیمت بالاتری دارد؛ ولی خدمات بهتری به مسافران ارائه می‌دهند و رعایت پروتکل‌های بهداشتی در آن‌ها بیشتر مشاهده می‌شود. علاوه بر نوع اتوبوس، در هنگام سفر سعی کنید که با یک شرکت مسافربری معتبر سفر خود را انجام دهید. شرکت‌های اتوبوسرانی معتبر جان مسافران را فدای پول بیشتر نمی‌کنند و حتماُ با فروش بلیط کم‌تر، فاصله مناسب را بین مسافران خود حفظ می‌کنند.

خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت ره بال آسمان

رعایت پروتکل ها در سفر با اتوبوس

حالا که تصمیم گرفته اید با اتوبوس به مقصد مدنظرتان سفر کنید و می‌خواهید بلیط اتوبوستان را به روش آنلاین خریداری کنید، ما سایت ره بال آسمان را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خرید آنلاین بلیط اتوبوس از سایت ره بال آسمان کار پیچیده‌ای نیست و شما می‌توانید بدون هیچ دردسری بلیط اتوبوس مقصدتان را از این سایت خریداری کنید. ابتدا وارد سایت rahbal.com شوید و سپس به قسمت بلیط اتوبوس مراجعه کنید. در کادری که در این صفحه قرار دارد، اطلاعاتی مانند مبدأ، مقصد و روز حرکت را وارد کنید و روی دکمه جستجو کلیک کنید. با مشاهده سفرهای مدنظرتان و مطالعه دقیق جزئیات آن‌ها، یکی را انتخاب کنید و بهای بلیط را اینترنتی بپردازید؛ سپس دکمه تأیید نهایی را بزنید تا از قطعی‌شدن خریدتان مطمئن شوید. همچنین شما می‌توانید سفرها را بر اساس فیلترهایی مانند قیمت، ساعت حرکت، شرکت مسافربری، نوع اتوبوس و. ... مرتب سازی کنید. با خرید آنلاین بلیط اتوبوس از ره بال آسمان علاوه بر این که در وقت خود صرفه جویی می‌کنید، از خطر ابتلا به کرونا هم دور می‌مانید و همچنین می‌توانید از کد تخفیف دوره‌ای ره بال هم استفاده کنید و صندلی اتوبوس را به دلخواه خودتان انتخاب کنید.

متا: خرید آنلاین بلیط اتوبوس به مقاصد مختلف یکی از بهترین روش‌ها برای تهیه بلیط در دوران همه‌گیری ویروس کروناست و شما را از شر این بیماری مصون نگه می‌دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha