سه‌شنبه ۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۰:۱۴
کد خبر: 319713

کاندوم یکی از محصولات مراقبتی زناشویی برای برقراری رابطه جنسی است که امکان انتقال بیماری‌های مقاربتی و عفونت‌های جنسی را به حداقل می‌رساند. همچنین این محصول از ایجاد بارداری‌های ناخواسته ممانعت یه عمل می‌آورد. به دلیل اهمیتی که خرید کاندوم برای پیشگیری از بیمار‌ی‌های عفونی مانند ایدز دارد، در رده محصولات سلامت جنسی مورد توجه زوجین قرار می‌گیرد.

بهترین راه خرید کاندوم

سلامت نیوز: کاندوم یکی از محصولات  مراقبتی زناشویی برای برقراری رابطه جنسی است که امکان انتقال بیماری‌های مقاربتی و عفونت‌های جنسی را به حداقل می‌رساند. همچنین این محصول از ایجاد بارداری‌های ناخواسته ممانعت یه عمل می‌آورد. به دلیل اهمیتی که خرید کاندوم برای پیشگیری از بیمار‌ی‌های عفونی مانند ایدز دارد، در رده محصولات سلامت جنسی مورد توجه زوجین قرار می‌گیرد.

کاندوم مردانه که متداول‌ترین نوع کاندوم در بازار است، یک غلاف نازک است که بر روی آلت تناسلی مردان قرار گرفته و مانع ورود اسپرم به رحم زن می شود در حین مقاربت جنسی، رابطه دهانی یا رابطه مقعدی در جای خود باقی می مانند، کاندوم های مردانه راهی موثر برای محافظت از آنها و شریک زندگی در برابر عفونت های مقاربتی (STI)  هستند.

در کنار جلوگیری از بیمار ی‌های آمیزشی، یکی از دلایل کاربرد فراوان و فراگیر شدن این وسیله پیشگیری، راحت تر شدن عمل دخول و ایجاد رضایت جنسی در طرفین است.

انواع کاندوم

. این روزها کاندوم در انواع شکل‌، ضخامت‌، طعم و رنگ متفاوت ارائه می‌شود تا تمام توقعات افراد از یک رابطه جنسی لذت بخش را برآورده کند. کاندوم ها با توجه به نیاز جنسی زوجین در ضخامت های متفاوت ارائه می‌شوند و بنا به نیاز و درخواست افراد، مناسب‌ترین گزینه در اختیار آن‌ها خواهد بود. صورتی که زوجین بخواهند کاندومی خریداری کنند که وجود آن را در حین برقراری رابطه حس نکنند، انواع فوق العاده نازک توصیه می شود که از انواع معمولی نازک‌تر هستند.

کاندوم نازک جزو جدیدترین تکنولوژی‌های روز دنیاست که ضخامت کاندوم را بسیار کاهش می دهد. خیلی افراد این تصور را دارند که استفاده از این کاندوم خطر حاملگی ناخواسته یا بیماری‌های STD را افزایش خواهد داد و سریعا پاره می‌شود. اما این باور اشتباه باعث شده بسیاری از افراد از لذت این کاندوم غافل شوند و از آن استفاده نکنند.

کاندوم

علاوه بر ضخامت‌های متفاوت، برخی از برندهای کاندوم سازی این محصول را در سایزهای متفاوت نیز ارائه کرده اند. اگر سایز آلت آقایان بزرگ باشد میتوانند از سایزهای بزرگ‌تر کاندوم استفاده کنند. حین خرید این محصول به ابعاد آن که در پشت بسته بندی آن ذکر شده است، دقت کنید.

زوجینی که از این روش برای جلوگیری از بارداری ناخواسته استفاده می کنند، باید به طور مستمر این محصول را تهیه کنند. بنابراین باید یک راه مطمئن و مداوم برای خرید کاندوم انتخاب کنند. این روزها خانواده ها بیشتر نیازهای روزمره خود را از مسیرهای اینترنتی و سفارش از راه دور انجام می دهند. با توجه به اینکه محصولات بهداشتی مانند کاندوم باید همیشه در منزل موجود باشد،  خرید اینترنتی کاندوم گزینه ای مطمئن و معقولانه به نظر می‌رسد.

همانطور که حتما می‌دانید این روزها علاوه بر انواع کاندوم مردانه، انواعی از کاندوم‌های زنانه هم در بازار موجود است. عملکرد این نوع کاندوم‌ها به این صورت است که گردنه رحم را پوشانده و از ورود اسپرم به داخل رحم پیشگیری می کند. در نتیجه استفاده از این محصول تا 75 درصد از بارداری‌های ناخواسته جلوگیری می‌شود. البته لازم به ذکر است که کاندوم مردانه و زنانه نباید به صورت همزمان استفاده شوند.

این محصولات عوارض جانبی برخی از انواع جلوگیری از بارداری زنان، مانند قرص های ضد بارداری یا عوارض احتمالی دستگاه داخل رحمی (IUD) را ندارد. آن ها بدون نسخه در دسترس هستند، بنابراین در صورت نیاز تهیه آن‌ها آسان است.

 

بهترین برندهای کاندوم

این روزها در فروشگاه‌های اینترنتی انواع متنوعی از کاندوم از برندهای معتبر مانند کدکس، ایکس دریم،کاپوت و ... موجود است که با خرید اینترنتی کاندوم می‌توانید به تمام برندها و مدل های گوناگون روز بازار دسترسی پیدا کنید. در حال حاضر کمپانی های زیادی برای تولید و عرضه کاندوم و سایر وسایل بهداشت جنسی فعالیت دارند اما ممکن است همه این انواع را در بازار پیدا نکنید.

خرید کاندوم به صورت آنلاین علاوه بر دسترسی برندهای روز و مدل های مختلف، امکان مقایسه قیمت را به شما می‌دهد.

مزیت خرید کاندوم به صورت اینترنتی

با اینکه داروخانه‌ها انواع مختلفی از کاندوم و سایر محصولات بهداشت جنسی را در ویترین بزرگی در معرض دید مشتریان قرار می دهند، اما ممکن است خرید از این گونه فضاها بعضی افراد را معذب ‌کند. در ضمن امکان بررسی مدل‌های مختلف کاندوم، مزایا و کاربرد آن‌ها در معرض مشاهده عموم وجود ندارد؛ بنابراین بهترین راهکار این است که این اطلاعات را به صورت اینترنتی به دست بیاورید.

در هنگام خرید اینترنتی کاندوم با هر نوع ابهامی که مواجه شوید می‌توانید به سرعت در سامانه های جستجو سرچ کنید و بهترین و سریع ترین انتخاب را داشته باشید. فروشگاههای اینترنتی صدها مدل کاندوم مختلف دارند و بدون استرس و دغدغه خاصی، امکان بررسی ویژگیها و شیوه استفاده را به شما می‌دهند. بنابراین قادر خواهید بود به سادگی انواع کاندوم ضخیم، نازک، تاخیری، خاردار، فانتزی و عروسکی و تحریک کننده را از برندهای ایرانی و خارجی خریداری کنید.

کاندوم تجربه لذت بخش رابطه جنسی سالم و بدون استرس را فراهم می آورد و روابط زوجین را بهبود می بخشد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha