ویلچر یکی از مهمترین وسایل برای افراد توانیاب و معلولین عزیز میباشد که تمام شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در زندگی آنها ایفا میکند در این مبحث به خلاصه ای از مشکلات توانیابان عزیز می پردازیم.

نقش ویلچر در سلامت توان‌یابان و معلولین

سلامت نیوز: ویلچر یکی از مهمترین وسایل برای افراد توانیاب و معلولین عزیز میباشد که تمام شبانه روز مورد استفاده قرار می گیرد و نقش مهمی در زندگی آنها ایفا میکند در این مبحث به خلاصه ای از مشکلات توانیابان عزیز می پردازیم : 

1- انتخاب یک ویلچر مناسب برای حرکت و حتی ورزش معلولین بسیار مهم است چرا که اگر انتخاب وخرید ویلچر صحیح نباشد مشکلات متعددی برای فرد پیش می آید : مثلا یک بیمار توانایی نشستن روی ویلچر را ندارد و یک ویلچر ساده تهیه میکند در هنگام نشستن روی ویلچر دچار مشکل میشود زیرا دسته های کناری ثابت ویلچر مانع راحت سوار شدن بیمار روی ویلچر میشود پس توصیه میشود از ویلچر ارتوپدی استفاده نمایند. 

2- سالمندان و استفاده های عمومی از ویلچر : اغلب برای افرادی که توانایی نشستن روی ویلچر را دارند، ویلچر ساده توصیه میشود که به لحاظ اقتصادی ارزان قیمت می باشند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

3- افرادی که توانایی استفاده از سرویس های بهداشتی معمولی را ندارند : این افراد میتواند از ویلچر حمامی استفاده کنند که قسمت پایین این ویلچر ها لگن تخلیه وجود دارد و با برداشتن صندلی این ویلچر به صورت توالت فرنگی در می آیند و کار را برای این افراد آسان میکند این نوع ویلچر ها با توجه به اینکه اغلب در حمام و سرویس بهداشتی استفاده میشوند دارای کفی و پشتی چرمی و بدنه ضد زنگ هستند تا بتوانند در مقابل رطوبت مقاوم باشند.

4- افرادی که از توانایی مالی مطلوب تری برخوردار هستند میتوانند از انواع ویلچر برقی استفاده کنند تا در هنگام طی کردن مسافت های طولانی با خستگی مچ دست روبرو نشوند. 

حال اینکه یک ویلچر مناسب و استاندارد را از کجا تهیه کنیم : 

شرکت جهان تجهیزات شفا با برند تجاری جی تی اس با در نظر گرفتن کیفیت و قیمت مناسب در حال خدمت رسانی به جامعه معلولین می باشد این شرکت دارای علامت استاندارد و مجوز iso 13485  از اداره کل تجهیزات پزشکی می باشد که ارسال به سراسر کشور دارد و در حال حاضر با اخذ مجوز صادرات در حال صادر کردن محصولات خود به چندین کشور میباشد.

محصولات : ویلچر ساده ، ویلچر ارتوپدی، ویلچر حمامی، ویلچر بیمارستانی، ویلچر برقی : 
برای خرید ویلچر مناسب و ارزان و با کیفیت به وبسایت فروشگاه آنلاین جی تی اس مراجعه بفرمایید www.jtsco.ir

با آرزوی سلامتی برای شما عزیزان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • ali ۱۵:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۸/۱۵
    0 0
    مغید بود
  • امیر GB ۰۱:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۱
    0 0
    مطلب مفیدی بود درباره ویلچر اطلاعات میخواستم ممنون