صبح چهارشنبه گذشته اهالی شهرک شاهد ارومیه با فریادهای زن همسایه از خانه‌های خود بیرون آمدند.

مرگ غم انگیز پسر7 ساله بعد از افتادن در کانال آب

سلامت نیوز: صبح چهارشنبه گذشته اهالی شهرک شاهد ارومیه با فریادهای زن همسایه از خانه‌های خود بیرون آمدند.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از روزنامه ایران، زن جوان در حالی که از گم شدن پسر 7 ساله‌اش خبر می‌داد خواهان کمک اهالی برای پیدا کردن پسرش شد. بردیا کوچولو را همه محل می‌شناختند و او را دوست داشتند از آنجا که پسرک دچار مشکل گفتاری بود اهالی احتمال دادند از محله خارج و گم شده است.
با اعلام موضوع به پلیس، تیم‌های پلیس و مردم محله همگی بسیج شدند تا بردیا را پیدا کنند حتی با وجود سرما و تاریکی شب اهالی دست از جست‌وجو برنداشتند اما هیچ خبری از بردیا نبود.
در حالی که جست‌وجوها ادامه داشت صبح پنجشنبه یکی از بیمارستان‌های ارومیه اعلام کرد جسد کودکی خردسال به آنجا منتقل شده که شباهت زیادی به بردیا دارد.
با حضور خانواده در بیمارستان آنها جسد پسرشان را شناسایی کردند و مشخص شد بردیا به علت سقوط به داخل کانال آب «ولنده» جانش را از دست داده است.
پس از انتشار این خبر حجت‌الاسلام محمد خلیل‌پور،رئیس شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: در جلسه صحن علنی روز شنبه برای پوشش و ایمن‌سازی کانال‌های داخل محدوده شهری بویژه در محلات حاشیه شهر ضرب الاجل تعیین خواهد شد تا در مدت معین و مشخصی که شورا فرصت خواهد داد شاهد برطرف شدن بخشی از مشکلات موجود باشیم.
وی در این باره افزود: در کانال‌هایی که در داخل محدوده شهری هستند شهرداری باید نسبت به ایجاد پوشش مناسب و ضروری اقدام کند و بخصوص در مناطقی که محل سکونت مردم است باید ایمنی برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار پیش‌بینی شود. کانال‌هایی که در داخل محدوده شهری هستند متولی آن شهرداری است و مسئولیت دارد و در کانال‌هایی که خارج از محدوده قرار دارند سایر دستگاه‌ها از جمله آب منطقه‌ای مسئول بوده که آنها نیز ضروری است برای ایمن‌سازی کانال‌ها و نجات جان هموطنانمان اقدامات لازم را پیگیری کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha