جابه جایی از یک منزل به منزل جدید بسیار هیجان انگیز و متنوع است که با خود هزینه هایی را به همراه دارد که برای این هزینه های اسباب کشی باید از قبل برای آن برنامه ریزی کرده باشید. تغییرات به ویژه تغییر محل زندگی همیشه این حس و حال جدید خوبی برایمان دارد، اما این تغییر نیازمند برنامه ریزی و کمک گرفتن از نیرو ها و اشخاصی است که در این موضوع حرفه ای هستند وگرنه این حس و حال خوب تبدیل به نگرانی و استرس می شود. شرکت ظریف بار یکی از جمله شرکت هایی است که خدمات بابری و حمل اثاثیه برای اسباب کشی ارائه می دهد. پس دیگر لازم نیست نگران اسباب کشی های خود باشید کافی است آن را به ظریف بار تهران بسپارید و آسوده خاطر باشید.

با ظریف بار نگران هزینه های زیاد و مشکلات حمل بار نباشید

سلامت نیوز: جابه جایی از یک منزل به منزل جدید بسیار هیجان انگیز و متنوع است که با خود هزینه هایی را به همراه دارد که برای این هزینه های اسباب کشی باید از قبل برای آن برنامه ریزی کرده باشید. تغییرات به ویژه تغییر محل زندگی همیشه این حس و حال جدید خوبی برایمان دارد، اما این تغییر نیازمند برنامه ریزی و کمک گرفتن از نیرو ها و اشخاصی است که در این موضوع حرفه ای هستند وگرنه این حس و حال خوب تبدیل به نگرانی و استرس می شود. شرکت ظریف بار یکی از جمله شرکت هایی است که خدمات بابری و حمل اثاثیه برای اسباب کشی ارائه می دهد. پس دیگر لازم نیست نگران اسباب کشی های خود باشید کافی است آن را به ظریف بار تهران بسپارید و آسوده خاطر باشید.

حال زمانی که برای اسباب کشی برنامه‌ریزی می کنیم، یک سوال مشترک مهم وجود دارد: هزینه‌های مربوط به اثاث کشی و بابری چقدر است؟ براساس نظرسنجی ها و اطلاعات به دست آمده ظریف بار یکی از مناسب ترین قیمت ها را در بین دیگر شرکت ها دارد.

ظریف بار

قیمت حمل اثاثیه و لوازم ظریف بار

در ظریف بار تهران قیمت حمل اثاثیه منزل بر پایه نرح اعلام شده از سوی اتحادیه باربری در نظر گرفته می شود. رعایت نرخ اتحادیه باربری تهران برای همه شرکت های حمل بار عضو اتحادیه، الزامی است. این نرخ بر اساس خدماتی که باربری ارائه می دهد، در اصل یک بازه قیمتی دارد ولی اساس همان نرخی است که اتحادیه به شرکت های عضو و همکار، اعلام کرده است. معمولا در ابتدای هر سال این نرخ به کلیه باربری های عضو، ابلاغ می شود. اگر از باربری های عضو اتحادیه درخواست نیروی حمل بار  کامیون و … داشته باشید، قیمت ها منصفانه و عادلانه تر است. کارگرهای آزاد و شرکت های غیر عضو اتحادیه، تابع این قیمت نیستند و گاهی مبالغ هنگفتی را اعلام می کنند.

هزینه اثاث کشی و جا به جایی منزل در ظریف بار شامل قیمت باربری و هزینه کارگر اسباب ‌کشی می‌ شود که تعیین مبلغ نهایی هرکدام از این‌ خدمات هم خودش به فاکتورهای متعددی بستگی دارد. مثلا در تعیین و تخمین دستمزد کارگر حمل اثاثیه فاکتورهای مختلفی مثل میزان ساعت کار و تعداد طبقات ساختمانی که اسباب ‌و اثاثیه باید به آن منتقل یا از آن در ماشین حمل بار جاسازی شوند، دخیل است. جدای از این ‌ها میزان سنگینی و وزن وسایل برای جابه‌جایی و حتی نوع پله‌های ساختمانی که قرار است اثاثیه از آن خارج یا به آن وارد شوند هم در تعیین قیمت اثاث کشی منزل تاثیرگذارهستند. مثلا ساختمان‌ های قدیمی ‌تر معمولا پله‌های نامناسب دارند که فاصله بین آن‌ ها زیاد است و بلند هستند هزینه مازاد بیشتری دارند.

نوع ماشین برای حمل لوازم ظریف بار

 کامیون، کامیونت، وانت بار و هر وسیله نقلیه ای که در شرکت ظریف بار برای حمل اثاثیه استفاده شود، هزینه مختص به خود را دارد. نرخ باربری اثاث منزل با توجه به بزرگی و کوچکی وسیله حمل و نقل سنجیده می شود. لازم به ذکر است که هزینه باربری با وانت بار بسیار کمتر از نرخ باربری با کامیون است. برای کاهش هزینه باربری با توجه به حجم اثاث منزل از وسیله نقلیه مناسب استفاده کنید.

اشتباهی که خیلی ها مرتکب آن می شوند این است که ماشین کوچک تر و یا بزرگ تر از میزان حجم بار، سفارش می دهید که باعث هزینه های اضافی می شود به طور مثال اگر وسایل تان زیاد باشد قطعا همه لوازم در وانت یا یک کامیون کوچک جا نمی شود. هزینه باربری در رفت و برگشت ماشین حمل بار، خیلی بیشتر خواهد شد. به جای این کار یک کامیون بزرگ انتخاب کنید. در مورد ماشین های بزرگ تر از حجم بارهم پول برای فضای خالی پرداخت کرده اید که در هر دو حالت هم هزینه ها را بیهوده افزایش داده اید. پس چه بهتر است که با مشاورین ظریف بار تهران تماس بگیرید و آن ها به طور کامل راهنماییتان کنند.

ظریف بار تهران

دستمزد کارگر و پرسنل حمل بار و اثاثیه ظریف بار تهران

در موضوع قیمت کارگر حمل اثاثیه منزل، اگر به ‌غیر از کمک در جابه‌جایی اسباب و اثاثیه نیاز به همراهی کارگر در بسته‌ بندی و کارتن‌ کردن وسایل داشتید نیز بسته به اینکه مبل یا یخچال یا لوازم کوچک‌تر منزل است، اندازه دستمزد  مربوط به کار در ظریف بار متفاوت می شود اما در حالت کلی در ظریف بار تهران دستمزد کارگر حمل اثاثیه برای بسته ‌بندی ساعتی محاسبه می‌ شود و هزینه های تهیه اقلام لازم بسته ‌بندی مثل چسب و سلفون و ... هم با خودتان می باشد. همچنین شما می‌ توانید برای راحتی خیالتان درباره سلامت لوازم از بیمه باربری ظریف بار هم استفاده کنید که در این‌صورت نرخ بیمه باربری به ازاء هر یک میلیون تومان ارزش بار محاسبه می شود برای هزینه کارگر هم سه ساعت اولیه ثابت است و برای هر ساعت اضافی، مبلغ دستمزد افزایش پیدا می کند. کسانی که در طبقات بالاتری هستند به جهت پله ها و سختی رفت و آمد هزینه به طبع بیشنری پرداخت می کنند.

نکته قابل توجهی که وجود دارد قیمت کارگر اسباب کشی برای حمل لوازم بسیار بزرگ در هر طبقه افزایش پیدا می کند و البته هزینه باربری و اسباب کشی برای حمل بار با بیش از ۱۰ متر پیاده روی هم پرداخت مبلغ اضافی لازم است.

مسافت مبدا و مقصد

در شرکت باربری ظریف بار تهران هزینه باربری و اسباب کشی با توجه به مسافت مکان جدید و قدیم محاسبه می شود. در واقع هر چه فاصله بین دو مکان طولانی تر باشد، زمان بیشتری برای رسیدن به محل دوم صرف می شود که برای کارگر وهم ماشین لحاظ می شود.به این ترتیب دوری راه، ترافیک و هر مشکل دیگری هزینه باربری را بیشتر خواهد کرد.

هزینه حمل وسایل سنگین در باربری ظریف بار

 لیست وسایل زیر جزو لوازم منزل محسوب نمی‌شود و در اسباب کشی منزل هزینه‌ حمل آن به صورت جداگانه روی فاکتور پرداختی به ظریف بار محاسبه می شود. یعنی کارگران برای جابجایی این وسایل هزینه اضافی دریافت می‌کنند.

– یخچال ساید بای ساید، نیم ساید، طرح ساید

– یخچال ۱۸ فوت و ۱۸ فوت به بالا

– پیانو

– کمد

– کتابخانه با ارتفاع بیشتر از ۱.۶ متر

– کاناپه بزرگ و مبل سه نفره بزرگ

– کتابخانه و بوفه سنگین

– تردمیل

– بوفه‌های بزرگ شیشه ای

-میز نهار خوری ۶ نفره یا ۶ نفره به بالا

– آکواریوم ابعاد یک متر به بالا

-گاوصندوق

-تلویزیون های بزرگ

برای محاسبه دقیق هزینه های حمل و باربری با توجه به شرایط خود با شماره های ظریف بار تماس بگیرید و از ریزهزینه ها و مبلغ کل و شرایط پرداخت مطلع شوید.

 

بسته بندی ظریف بار

مشکلات اسباب کشی در تهران

همان طور که همه می دانیم هرکاری سختی ها و مشکلات مربوزط به خودش را دارد، اما با برنامه ریزی و راهکارهای درست و متناسب می توان آن ها را به  کمترین میزان رساند. اسباب کشی هم از این قاعده مستثنی نیست و اگر از قبل با شرکت باربری خوب و مطمئن قرار داد نداشته باشید می تواند تجربه تلخی را برایتان داشته باشی اما ما به شما این مژده را می دهیم که شرکت ظریف بار با سال ها تجربه تخصصی در اسباب کشی ها و باربری آماده همکاری با شما می باشد.

مشکلات اسباب کشی در تهران در واقع از وقتی شروع می شود که شرکت های باربری و اتوبار خدمات ویژه ای ارائه می دهند اما شرکت هایی متاسفانه با دادن وعده های نامناسب و یا قیمت های ارزان و به اصطلاح خدمات اسباب کشی ارزان باعث ایجاد دردسر و مشکلات اسباب کشی در تهران می شوند.

مشکلات رایج دراسباب کشی ها

-جستجو و پیدا کردن باربری و اتوبار مناسب

-بررسی و پیدا کردن مشکلاتی که ممکن است در هنگام اسباب کشی پیش بیاید

-تهیه وسایل مورد نیازبرای جا به جایی

-آشنایی با مسیر مبدا و مقصد جابجایی

-چیدمان در محل

-تجربه در جابجایی وسایل سنگین

 

باربری ظریف بار

مشکل بسته بندی وسایل در اثاث کشی و راه حل ظریف بار

ایجاد مشکلات زیادی در اسباب کشی در اثرجمع آوری و بسته بندی نادرست  است. هرچقدر کیفیت بسته بندی اثاثیه منزل برای جابه جایی بالاتر باشد. دردسرها و مشکلات کمتری خواهید داشت. به همین منظور بهتر است از خدمات بسته بندی ظریف بار استفاده کنید تا با راحتی و خیال آسوده به اسباب کشیتان برسید.

فکر کنید وسایل شکستنی خود را درون جعبه ای قرار داده اید و شما برای کم کردن هزینه ها از جعبه دسته دوم برای این کار استفاده کرده باشید. یا به درستی بسته را نبسته باشید.فکر می کنید چه اتفاقی می افتد؟

دوست شما ، خودتان و یا کارگر شرکت باربری این جعبه را جهت حمل به درون ماشین بلند می نماید. جعبه از هم باز می شود. تمام این ظروف شکستنی به زمین میریزند. قطعا پای آن شخص نیز در این اتفاق از آسیب دیدگی جدی در امان نخواهد بود.و نتیجه این کار آسیب جدی به یک شخص ُ آسیب دیدن وسایل و اثاثیه ارزشمندتان و اضافه شدن هزینه ای بر هزینه هایتان است.

حمل بار و بسته بندی اثاثیه منزل و شرکت خود را به ظریف بار بسپارید و آسوده باشید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha