وست از مهمترین اعضای بدن است که وظیفه مهم افزایش ایمنی بدن و محافظت از آن و بسیاری دیگر مانند تولید ویتامین، ایجاد حس و حفظ مواد مغذی و معدنی بدن، تنظیم حرارت و دفع مواد زائد را بر عهده دارد، پس باید با انتخاب درست دستگاه لیزر با تکنولوژی جدید و به روز از پوست خود مراقبت کنید.

معرفی بهترین مرکز لیزر آقایان در کرج+ قیمت و نکات مهم

سلامت نیوز:پوست از مهمترین اعضای بدن است که وظیفه مهم افزایش ایمنی بدن و محافظت از آن و بسیاری دیگر مانند تولید ویتامین، ایجاد حس و حفظ مواد مغذی و معدنی بدن، تنظیم حرارت  و دفع مواد زائد را بر عهده دارد، پس باید با انتخاب درست دستگاه لیزر با تکنولوژی جدید و به روز از پوست خود مراقبت کنید.

مرکز لیزر آقایان در کرج

مرکز لیزر کرج موهای زائد کلینیک پیشرفته دکتر شقایق انوشه به عنوان بهترین مرکز لیزر در کرج با اپراتور دوره دیده با تجربه ویژه آقایان به زیباجویان عزیز خدمات میدهد. موارد متعددی باعث انتخاب مرکز لیزر کرج آقایان کلینیک دکتر انوشه شده از جمله: مجهز به دستگاه های لیزر پیشرفته و جدید، لیزرمستقیم زیر نظر پزشک و مشاوره و چک آپ قبل لیزر موهای زائد جهت افزایش اثرگذاری در فضای بزرگ و حرفه ای در مهرشهر کرج که مطمئناً یکی از مجهزترین مرکز لیزر در ایران نیز میباشد.

مزایای لیزر مو های زائد در مردان

زیبایی و کاهش تراکم مو ها:

تراکم بیش از حد مو در قسمت هایی از بدن مانند شکم، پشت و سینه در بسیاری از مردان باعث کاهش زیبایی آن ها می شود، آن ها می توانند برای از بین بردن کامل مو های زائد و یا کاهش تراکم آن ها از روش لیزر کردن استفاده کنند، یکی از مزایای این روش آن است که مردان می توانند به میزان دلخواه خودشان، تراکم مو های زائد را کاهش دهند یا آن را به صفر برسانند.

رعایت بهداشت و سلامت پوست:

اگر مو های زائد بسیاری دارید، رعایت بهداشت برای سالم نگه داشتن پوستتان امری بسیار سخت خواهد بود، به ویژه در ماه تابستان که میزان فعالیت غدد پوستی افزایش میابد و به راحتی پوستتان عرق می کند و در صورتی که نتوانید بهداشت را رعایت کنید، دچار بیماری ها و اختلال هایی پوستی خواهید شد، پس با لیزر کردن مو های زائد بدن، راحت تر می توان بهداشت پوستی را رعایت نمود.

رفع مشکلات ناشی از رشد مو های ناهنجار:

بسیاری از مردان از التهاب کاذب ریش رنج می برند که در طی آن مو از پوست خارج نمی شود و در زیر لایه پوست رشد می کند یا پس از خارج شدن از سطح پوست، به سمت پایین قوس خورده و بر سطح پوست فشار وارد می کند که در نتیجه آن پوست دچار التهاب می شود. همچنین بسیاری از جوش های سفید و ریزی که در پوست پدیدار می شوند به علت ملتهب شدن فولیکول موها هستند که تمامی این مشکلات را می توان با لیزر کردن مو بر طرف نمود. 

فرم دهی به مو های صورت:

در برخی از مردان، ریش منطقه وسیعی از ناحیه زیر گلو تا زیر چشم ها را می پوشاند و این امر باعث کاهش زیبایی آن ها، همچنین دشوار شدن اصلاح مو ها می شود. لیزر موهای زائد صورت به این دسته از افراد کمک می کند تا به ریش هایشان شکل دلخواهی بدهند و در نتیجه به زیبایی صورتشان بیفزایند.

مشکل کچلی سر:

افرادی هستند که از مشکل طاسی سر رنج می برند که در طی آن، موهای سر به صورت پراکنده دچار ریختگی می شوند و بر ظاهر آنان تاثیر منفی می گذارد، برخی از این افراد به دلایلی امکان کاشت مو را ندارند و ترجیح می دهند که تمام مو های سر خود را با لیزر کردن از بین ببرند تا این مشکل رفع شود.

لیزر کردن مو های زائد به مردان ورزشکار چه کمکی می کند؟

حذف موهای زائد برای ورزشکاران اهمیت بالایی دارد، برای مثال بدنسازان برای بهتر دیده شدن عضلاتشان و دو چرخه سواران برای جلوگیری از وقوع التهاب ناشی از پوشیدن لباس تنگ و نشستن طولانی مدت، اقدام به حذف موهای زائد میکنند.

برای دریافت مشاوره و قیمت‌ لیزر موهای زائد آقایان در کرج با شماره  02691300898 تماس بگیرید.

بهترین مرکز لیزر کرج

لیزر مو های بدن چقدر زمان می برد و تا چه میزان درد دارد؟

مدت زمان لازم به ناحیه ای بستگی دارد که شما می خواهید مو های زائد آن را لیزر کنید، برای مثال لیزر کردن مو های سینه حدود 15 تا 20 دقیقه زمان خواهد برد.

 موضوع دردناک بودن لیزر به صورت کلی به آستانه تحمل درد شما بستگی داشته اما در کلینیک لیزر دکتر انوشه لیزر بدون درد در کرج با تکنولوژی 2020 وجود دارد که با پیشرفت علم و تکنولوژی شدت درد را تا حد قابل توجهی کاهش داده اند تا جایی که شما ممکن است فقط متوجه درد بسیار خفیفی بشوید.

فاصله بین جلسات لیزر موهای زائد آقایان چقدر است؟

فاصله زمانی مراجعه به مرکز لیزر مهرشهر برای هر فرد متفاوت است و باید با تشخیص پزشک انجام شود تا خطری برای پوست زیباجو نداشته باشد ولی به طور معمولا هر 4 تا 6 هفته یکبار می توان مجدد جهت لیزر موهای زائد کرج مراجعه نمود.

اهمیت لیزر کردن موهای زائد و ویژگی های آن در مردان چیست؟

می دانید که راه های گوناگونی از قبیل استفاده از تیغ، انواع ماشین های اصلاح، کرم های موبر و موم جهت از بین بردن مو های زائد بدن وجود دارد، اما روش لیزر کردن مو های زائد به دلیل ماندگار تر بودن نتایج آن نسبت به سایر روش های ذکر شده بسیار مفید تر است، برخی از افراد تصور میکنند که این روش فقط مخصوص بانوان بوده اما لیزر کردن مو های زائد در مردان نیز بسیار رایج بوده و امروزه بیش از گذشته توجه آنان را جلب کرده است.

آیا لیزر موهای زائد عوارض جانبی دارد؟

در صورتی که این عمل توسط فرد متخصص و با تجربه صورت بگیرد می توان گفت که احتمال وقوع عوارض بسیار کاهش می یابد و فقط ممکن است که شما کمی احساس درد داشته باشید اما در صورتی که این کار توسط فردی تازه کار انجام شود احتمال وقوع سوختگی و ایجاد لکه های پوستی بالا میرود که از جمله عوارض لیزر موهای زائد هستند. در کلینیک دکتر انوشه لیزر موهای زائد در کرج توسط اپراتور های با تجربه دوره دیده با مدرک بین المللی انجام میشود.

قیمت لیزر موهای زائد بدن مردان در کرج

قبل و بعد از لیزر کردن مو های زائد به چه نکاتی توجه کنیم؟

شیو کردن مو های زائد به این دلیل است که انرژی اشعه مورد تابش به بیش ترین شکل به فولیکول انتقال یابد.

از قرار گرفتن در معرض تابش مستقیم نور آفتاب تا 3 هفته قبل از انجام فرایند لیزر کردن اجتناب کنید.

اگر پوست شما برنزه شده باشد، تاثیر لیزر کاهش می یابد چرا که بیش ترین تاثیر تابش اشعه هنگامی است که رنگ پوست و مو با هم متفاوت باشند پس از مصرف کرم ها و انواع اسپری های برنزه کننده پرهیز کنید.

به دلیل آن که پوست پس از لیزر کردن، حساس می شود تا 24 ساعت باید از انجام فعالیت هایی مانند ورزش کردن و قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و دمای بالا خودداری کنید.

هزینه لیزر کردن مو های زائد در کرج چگونه محاسبه می شود؟

هزینه لیزر مو های زائد در کرج بستگی به منطقه ای از پوستتان که میخواهید لیزر کنید دارد، هزینه لیزر موهای زائد در کرج برای آقایان در سایت کلینیک دکتر انوشه به آدرس www.dranoosheclinic.com  درج شده است. گاها برخی از مراکز لیزر از دستگاه های لیزر قدیمی یا با عملکرد ضعیف استفاده می کنند یا دستگاه های فیک که در بازار به فروش می رسد و در نتیجه در مدت لیزر شما، موهای زائد فقط به خواب رفته و از بین نمیروند و شما فقط هزینه پرداخت می کنید بدون اینکه نتیجه ای بگیرید، پس حتما از نام ، برند و زمان تولید دستگاه لیزر و کارکرد آن را قبل از انجام لیزر مطمئن شوید تا پول خود را هدر ندهید.

دستگاه لیزر پیشرفته الکساندرایت موتوس دکا ایتالیا  2020 DEKA s Motus AX Alexandrite laser   به عنوان جدیدترین و بهترین دستگاه لیزر در کرج مشکل شما را برای انتخاب دستگاه لیزر موهای زائد حل میکند و همچنین آراف فرکشنال اکسپلور DANA EXPLORE FRACTIONAL RFکه برای کلاژن سازی جوانسازی و بسته شدن منافذ و بهبود جای جوش و آکنه و اسکار مورد استفاده قرار میگیرد در کلینیک دکتر انوشه وجود دارد و دستگاه الکساندرایت again  دکا ایتالیا 2021 هم به زودی با دو طول موج به این مرکز لیزر کرج کلینیک دکتر انوشه اضافه خواهد شد که در ایران بی نظیر است و به عنوان یکی از مجهزترین مرکز لیزر موهای زائد در کرج به فعالیت می پردازد.

لیزر کرج

مرکز لیزر آقایان کرج کلینیک دکتر شقایق انوشه

استفاده از دستگاه های پیشرفته و به روز دنیا در اثر گذاری، ماندگاری و راحتی زیباجو در لیزر موهای زائد تاثیر به سزایی دارد. شما در مرکز لیزر کلینیک دکتر انوشه، زیبایی به همراه آرامش خاطر با لبخند رضایت را تجربه خواهید کرد، پک های اختصاصی بهداشتی ویژه برای هر زیباجو و لیزر دارای سری اختصاصی از ویژگی های این مرکز لیزر کرج می باشد وهیچ شعبه ای در شهر تهران ندارد. در مرکز لیزر دکتر انوشه خدمات لیزر تا 8 شب و حتی در روزهای تعطیل برای افراد شاغل و آقایان فراهم شده است. شما میتوانید برای ویزیت و مشاوره مرکز لیزر موهای زائد مهرشهر در کلینیک دکتر انوشه، با شماره ویژه 02691300898 تماس حاصل فرمایید.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha