سه‌شنبه ۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۷
کد خبر: 332937

یک جراح عروق گفت با ترکیب چند روش درمانی می‌توان واریس را درمان کرد.

روشی جدید برای درمان واریس

سلامت نیوز:یک جراح عروق گفت با ترکیب چند روش درمانی می‌توان واریس را درمان کرد.

به گزارش سلامت نیوز به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ دکتر ولید الدالی جراح عروق و درمان پای دیابتی در دانشگاه قاهره، گفت Clax یک تکنیک جدید برای درمان واریس است که با ترکیب چند روش درمانی تخصصی، تزریق و خنک‌کنندگی برای جلوگیری از درد انجام می‌شود.


به گزارش «صدی البلد»،این جراح عروق افزود: واریس مشکلی است که به دلیل ناکارآمدی دریچه‌های رگ ها، آن‌ها را درگیر می‌کند و مقدار زیادی خون در داخل رگ جمع می‌شود و باعث تورم و سپس ظهور رگ‌های واریسی به رنگ آبی تیره یا قرمزمی شود.


وی ادامه داد: واریس درد شدیدی را برای مبتلایان ایجاد می‌کند و می‌تواند مشکلات و عوارض بسیار بزرگ‌تری مانند بیماری‌های جدی مرتبط با جریان خون ایجاد کند.
این پزشک متخصص توضیح داد که درمان رگ‌های واریسی با کلاکس با هدایت لیزر شدید از طریق پوست روی ورید آسیب دیده و سپس اسکلروتراپی با تزریق محلول مخصوص برای درمان واریس آسیب دیده انجام می‌شود.


ولیدالدالی افزود: مزایای درمان واریس با تکنیک کلاکس از استفاده همزمان بیش از یک تکنیک لیزر و اسکلروتراپی شروع می‌شود که درمان واریس را به شکل قوی‌تر و موثرتر تضمین می‌کند. استفاده از فناوری خنک کننده برای جلوگیری از احساس درد در حین درمان واریس بدون نیاز به جراحی یا برش جراحی و هدایت لیزر از طریق پوست بیشتر مختص رگ‌های خونی آسیب دیده است.


وی تاکید کرد که درمان کلاکس بدون درد است، زیرا جریان امواج هوای سرد به داخل پوست در محل لیزر درمانی به خلاص شدن از گرمای امواج لیزر کمک می‌کند که از احساس درد در حین لیزر جلوگیری می‌کند. 


این پزشک متخصص بیان کرد: واریس با تکنیک کلاکس در کلینیک درمان می‌شود، از این رو بیمار با توجه به شرایط خود در مدت چند ساعت که توسط پزشک تعیین می‌شود، می‌تواند به فعالیت‌های روزانه خود بازگردد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha