مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت گفت: پرونده‌های تخلفاتی که تاکنون در وزارت بهداشت به آنها دست یافته‌ایم مربوط به گذشته بوده و در ۳ تا ۴ ماه اخیر هیچ تخلفی مشاهده نشده است.

وضعیت پرونده‌های تخلفات مالی در وزارت بهداشت

به گزارش سلامت نیوز به نقل از ایسنا، دکتر علیرضا رحیم نیا - مدیرکل دفتر بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایات وزارت بهداشت با اشاره به عزم جزم وزارتخانه در برخورد با هرگونه تخلف در وزارتخانه، اظهار کرد: پرونده های تخلفاتی که تاکنون در وزارت بهداشت به آنها دست یافته ایم مربوط به گذشته بوده و در ۳ تا ۴ ماه اخیر هیچ تخلفی مشاهده نشده است.

وی با بیان اینکه پرونده‌های تخلفات مالی وجود دارد که بسیاری از آنها به نتیجه رسیده‌اند و در مرحله اجرای حکم هستند، گفت: متاسفانه گاهی اوقات هم سوء استفاده‌هایی از قدرت برخی افراد در دانشگاه‌ها که بیشتر به دنبال گزینش منصوبان خود بودند، دیده شده است که ان‌شاءالله در این دولت شاهد موارد مشابه نخواهیم بود.

بنابر اعلام روابط عمومی وزارت بهداشت، رحیم‌نیا در پایان تاکید کرد: در صورتی که موردی از هر نوع تخلفی در وزارت بهداشت دیده شود حتما با آن برخورد خواهد شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha