سلامت نیوز: رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همه مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان باید به دستگاه اسکن عنبیه تجهیز شوند.

تجهیز تمامی مراکز کاهش آسیب به دستگاه اسکن عنبیه

به گزارش سلامت نیوز به نقل از برنا علی‌محمد قادری رئیس سازمان بهزیستی کشور در هجدهمین کمیته کشوری هماهنگی مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر که با حضور اعضاء در مرکز بازپروری و نگهداری از معتادان متجاهر مهر سروش برگزار شد، اظهار کرد: در بحث معتادان متجاهر نیروی انتظامی صرفاً براساس وظیفه، نگاه دستگیری دارد اما توانسته با اهتمام و آگاهی کارهای بزرگی انجام دهد و تمامی چرخه بازتوانی را از بدو ورود تا بهبودی کامل با نگاهی مددکارانه دنبال کند که این عملکرد شایسته تقدیر است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور، ادامه داد: ۶۰ هزار معتاد متجاهر ۱۸ تا ۶۵ سال مقتضی اتفاقات درون خانواده، عدم بضاعت مالی و ... در کشور به دام اعتیاد گرفتار شدند؛ لذا باید برای بازتوانی افراد و ایجاد مهارت با مشارکت صنوف کمک کنیم تا آنها به چرخه طبیعی زندگی بازگردانده شوند.

وی بر احصاء مشکلات مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان و اعلام زیرساخت‌ها و ظرفیت‌های حداکثری دستگاه‌های همکار تاکید کرد و در پایان یادآور شد: همه مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان باید به دستگاه اسکن عنبیه برای شناسایی هویت معتادان تجهیز شوند.

یادآوری می‌شود، رئیس سازمان بهزیستی کشور به همراه تعدادی از اعضاء کمیته کشوری هماهنگی مراکز نگهداری درمان و کاهش آسیب معتادان موضوع ماده ۱۶ قانون مبارزه با مواد مخدر در حاشیه جلسه از مرکز بازپروری مهر سروش بازدید کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha